Genius

  • 8 December 2010
  • 4 reacties
  • 1959 Bekeken

Geachte,

Ik heb mijn windows opnieuw moeten installeren daarmee ben ik belgacom genius kwijt ik wil het terug installeren maar vind het nergens meer waar kan ik het terug vinden ik werk met windows vista ik wilde het ook installeren op mijn andere pc maar daar is windows 7 op geinstalleerd en blijkbaar werkt dat niet met windows 7.

Weet iemand een oplossing ?

Alvast bedankt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Er staat iets op deze site.

http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/product.jsp?dcrName=hbs_adsl_pract_security&detailPage=hbs_adsl_pract_security_home

maar downloaden is niet mogelijk geloof ik. Ik kan je de exe-file mailen. Maar onze Adressen ziijn hier niet zichtbaar.

Mijn verbinding fa010755
ik raad je zelfs af om dit te installeren. dit is mijn ervaring en brengt niets op bij problelemen.
Reputatie 7
Badge +1
Mijn ervaring. Het checkt je verbindingen, maar start soms wél de modem terug op, wat je ook gewoon manueel kunt den natuurlijk. Ik heb het er nog opstaan zonder problemen.
Geachte,

Ik had dat van de week ook nog hoor maar heb mijn c schijf terug op fabrieksinstellingen gezet om dat ik veel problemen had en daarmee ben ik het kwijt moet nu alles terug installeren.

Alvast bedankt voor de tips.

Reageer