Mensen bellen mij op, maar die oproep komt niet door op mijn gsm. Zij horen een beltoon, maar ik die die oproep niet. Daarna zie ik tevens geen gemiste oproep.
Kan iemand mij helpen?
Ik heb een iphone 6. Ik ben recentelijk (door verandering van job) overgeschakeld op een nieuw abonnement.
Bladzijde 1 / 1
ik weet niet of het zou helpen maar je kan eens proberen mss om je toestel te heropstarten. of eens bellen mss naar de helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot22u) en kunne ze u daar eventueel verder helpen.
heb je soms iemand met een ander toestel waar je uw simkaart kunt inpluggen om te zien of het dan werkt.
heb je soms iemand met een ander toestel waar je uw simkaart kunt inpluggen om te zien of het dan werkt.
Kan iemand mij helpen?
Ik heb een iphone 6. Ik ben recentelijk (door verandering van job) overgeschakeld op een nieuw abonnement.
Beste jurydewulf,
Indien het nog niet zou opgelost zijn dan mag u mij via privébericht uw klantnummer en gsm-nummer bezorgen.
Dan laat ik het nakijken voor u.
U mag dat richten naar Het Proximus Team via link:https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Met vriendelijke groeten,
Joel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.