Gelieve uw toegang tot uw e-Services-account te wijzigen

  • 18 August 2014
  • 1 reactie
  • 320 Bekeken


Daarnet kreeg ik deze mail:


Op dit moment hebt u met uw login en wachtwoord toegang tot 2 verschillende klantprofielen: (wat correct is)


Daaronder staat ook het volgende :


Hoe kunt u uw 2 klantprofielen behouden?[/b]

U kiest zelf welk klantprofiel u aan uw huidige login en wachtwoord koppelt. Maak voor het andere klantprofiel een nieuwe e-Services-account aan voor 31/08/2014.

http://care.belgacom.be/HS?a=ENX7CqImzlLF8SA9MKKeu7vnGHxKBJM77_cStGb5lw8W0bBhOG5mpqVsje_HxHDQhVAn" style="text-decoration: none; color: rgb(0, 42, 68);" target="_blank We leiden u stap voor stap door deze wijzigingen.


Dit heb ik dus geprobeerd met 4 verschillende browsers (firefox, opera, chrome, IE11). Nergens krijg ik het stap voor stap ding om mijn e-services aan te passen. Ook worden alle pop-ups toegestaan maar helaas.


Weet iemand raad?


mvg,


Charlotte




1 reactie



Om het u makkelijker te maken, worden de e-Services binnenkort vernieuwd en vereenvoudigd. Belangrijk: u zult niet langer toegang hebben tot beide profielen met dezelfde login.



Om het MAKKELIJKER te maken moet je voortaan werken met TWEE LOGINS. Is dit een nieuwe logica bij Belgamus/Proxicom ? Waarom moesten die 2 accounts dan een paar jaar geleden samengevoegd worden ???


Rare jongens !



Reageer