gegevens bij telenet


Is hier iemand die soms weet waar je in dat bijgeleverde boekje jz gegevens kan vinden om je mailbox in orde te brengen.bovenaan aan is gemakkelijk dit is mijn email,maar onderaan moet ik mijn passwoord zetten en dit kan ik nergens vinden door dat terug zetten.Ook die gegevens van mijn telenet heb ik niet of kloppen niet.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Je gebruikersnaam is iets als y534234. Je paswoord meestal 4 hoofdletters en 3 cijfers. Je Wifi WPA-sleutel 12 tekens hoofdletters, kleine letters en cijfers gemengd, maar dk kan ja aanpassen op de website in 'mijn Telenet'.
bedankt sinjoor ik zal eens kijken of ik verder kan.
Ik vind niets terug;Ik geraak nog niet eens in mijn telenet omdat ik al die gegevens niet heb.Als ik dan via webmail wil zoeken naar het paswoord om een ander aan te vragen gaat het ook niet omdat ik dan weer dat nieuwe passwoord krijg via mijn telenet;Waar ik dus niet in geraak omdat ik mijn gegevens niet allemaal heb.
Reputatie 7
Badge +3
Dit is het Proximusforum, niet het telenetforum. Stel je vraag bij telenet, daar zitten meer mensen die je over telenetproblemen kunnen helpen.
Reputatie 7
Badge +1
Ken, heb je bij de aansluiting zo geen boekje gekregen waar al die gegevens opstaan? Anders eens met de klantendienst bellen met je laatst factuur bij de hand. En kijk ook hier eens op hun website https://mijn.telenet.be/mijntelenet/account/recoverLogin.do" target="_blank


Elma, er zijn er hier nog wel een paar die bij beide providers zitten hoor. Dit is gelukkig geen strikt forum dat streng bewaakt wordt door webmasters om te zien of je niet buiten de lijntjes kleurt..een topic dat je niet interesseert moet je gewoon niet openen hé.cool
Reputatie 3
Zoals ik Elma ken zal ze zoals altijd er wel een zeer goede uitleg voor hebben, dat zal je deze avond wel merken.
@Elma,goed opgemerkt,zeg dan iets.Ik stel mijn vraag nu hier omdat telenet niet een echt officiëel forum heeft;En ik liever hier post,of behoor jij ook al tot die befaamde familie op het forum anti Ken.Want hou één ding goed in het oog,je weet nooit wat je kan verwachten als je een verkeerde aan de lijn hebt, en dat hebben velen al ondervonden.dit forum is immers beschikbaar voor iedereen en voor alle vragen,en vermits jij enkel kan jammeren,zeveren en vitten op een ander en toch niets post heb ik het volste recht om zulke posts te plaatsen.En misschien binnenkort nog over tv_vlaanderen en mobistar zo komen er tenminste meer mensen naar het forum.
Ja Oma ik ken ze niet,maar als het waar is wat je zegt zal deze Bombpa daar eens vlug een stokje voor steken.engel
dit is Proximus !!!! moderator of de medewerkers zijn aan het slapen ? duivel
Als iedereen eens moest stoppen met olie op het vuur te gieten dan zou de vlam vanzelf wel uitdoven ja

Reageer