Beantwoord

Geen wifi-signaal, wel internetverbinding

  • 14 November 2016
  • 3 reacties
  • 482 Bekeken

Hallo,

Na vakantie had ik een modem uitgetrokken, dit omdat ik toch niet thuis was. Nu steek ik de stekker in, via de utp-kabels heb ik internet. Maar ik vind de wifi niet meer terug op geen enkel toestel? Wat zou het probleem kunnen zijn? Het is nog een gewone B-box
icon

Beste antwoord door sabineb 14 November 2016, 16:51

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hi Jonas,

Zie je het wifi led nog branden op de router??

Staat de wifi aan? druk eens op wifi toets?

Indien nog niet oke, kan een reset van de router een oplossing bieden. Dit kan je door achteraan de router met iets fijn een 10 tal seconden te prikken..router gaat dan terug naar standaardinstellingen.. Indien je de wifi settings personaliseerde zullen deze echter weer daardoor op standaard staan en dien je opnieuw in te loggen op te personaliseren

handleidingen vind je in deze link

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_manual/particulieren/support/internet/internet-thuis/installatie-en-kabels/installatiegids-van-uw-modem-b-box-3-b-box-2-enz-.html

werkt alle bovenstaande niet,

stuur me in privebericht eens je telefoonnummer en/of klantennummer om dit nader te kunnen bekijken

Mvg Sabine
reset is gelukt en de wifi is terug! bedankt!
Reputatie 6
Badge +4
Graag gedaan,

waarschijnlijk zal de router geblokkeerd gezeten hebben wegens langdurig zonder stroomtoevoer..

veel plezier ermee

mvg sabine

Reageer