Vraag

Geen verbinding ? Geen helpdesk ?

  • 11 September 2017
  • 4 reacties
  • 100 Bekeken

Ik heb geen verbinding met tv en internet sinds deze morgend. Ik bel naar het helpdesk nummer waar ik niemand aan de lijn krijg enkel dat er mischien een storing is en ik via sms op de hoogte zou Orden gebracht ? Nog steeds geen bericht gehad?? Ik moet dringend documenten van internet afdrukken i.v.m. Werk.. hier sta ik dan ? Krijg ik nog hulp aangeboden of niet ?? Dit is niet de eerste keer dat ik niet word geholpen met een probleem.. de laatste keer kreeg ik gewoon geen antwoord meer na mails en telefoontjes.. gelieve mij te contacteren voor hulp .

4 reacties

ondertussen kan je altijd eens proberen om de bbox even 5 seconden stroomloos te zetten en terug laten opstarten,
als de vdsl led op de modem niet continu blijft branden zal proximus je moeten verder helpen.
Nina , hoe geraak je dan op deze forum ? als dit lukt moet je toch ook uw docs kunnen afprinten ? of bij een familielid of betrouwbare vriend(in) . 😗
hotspot als je wat geluk hebt
Reputatie 7
Badge +4
Nina, kan je een privé bericht naar het proximus team sturen met je vaste lijn of klantnummer? Dan kunnen we dit nakijken.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer