Skip to main content
/files/56e11b856f/Naamloos.jpg 1280x1024
Allen,

het is heel jammer te moeten opmerken dat Belgacom TV on PC NIET werkt.

Gebruiksaanwijzing van TV On Pc is beschikbaar, volgens de reclame in PC tijdschriften is

deze dienst gratis te gebruiken tot einde april 2011 (hopelijk langer)

Ik heb 2 dagen na mekaar met operatoren gesproken van Belgacom via het gratis 0800/22700

maar daar konden ze mij niet verder helpen en moest ik bellen op het nr. 0800/22800.

Wat blijkt is dat Belgacom met grote technische problemen te kampen heeft, dat is best mogelijk

en ik kan er begrip voor opbrengen (alle begin is moeilijk).

Maar waarom maakt Belgacom op hun site dan geen melding dat TV On PC nog NIET werkt.

Of is er bij Belgacom niemand die hun site kan aanpassen?

Ik heb hier 2 dagen zitten aan Kl........ om dat hier bij mij te configureren en de tijd te

verspelen van de Belgacom operatoren.(die horen het donderen in Keulen als ge spreekt van TV On PC))

Dan wil ik nog bescheiden blijven van de lange wachttijden om een operator aan de lijn

te krijgen nog een geluk het gesprek is gratis.

Hopende op een gunstig antwoord verblijf ik met vriendelijke groet.

Zottegem

Bij de gebruiksvoorwaarden (systeemvereisten) staat wél:

Opgelet: Belgacom TV On PC is momenteel enkel verkrijgbaar als testversie. Het is mogelijk dat er zich nog fouten voordoen.

En dat klopt volledig. Heb daar ook problemen mee gehad. Het programma had de hele configuratie van mijn modem verstoord; Heb toen de hele avond geen BTV gehad, want kreeg error 300, wat wil zeggen dat je geen verbinding meer hebt met het Belgacom TV-netwerk. De juiste oplossing kreeg ik hier op de Community (JJ) nl. de configuratie van de modem terug naar de fabrieksinstellingen zetten. Toen werkte alles terug perfect. Kon toen zelfs de TVonPC software terug in orde krijgen met de optie "repareren". Maar ook de technische dienst geeft toe dat er veel problemen zijn met deze nieuwe optie. Dus in de testfase nog niet écht veilig bruikbaar....maar het werkt dus wél...op eigen risico ! Ik vermoed daarom dat ze de testfase nog wel zullen (moeten) verlengen. Ze kunnen de mensen moeilijk al laten betalen voor iets dat niet behoorlijk werkt.

Ik heb me alleszins nog niet vast ingeschreven voor deze dienst als hij betalend wordt. Beter nog even afwachten.

Reageer