Vraag

Geen tv en internet

  • 31 December 2016
  • 7 reacties
  • 371 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
Probleem is deze week begonnen en tv gaf aan dat er de modem geen verbinding had. Paar keer gebeld, vandaag een technieker geweest, heeft nieuwe modem geplaatst, maar rond 19 uur begon het opnieuw. Ik heb gebeld maar waarschijnlijk is iedereen met oudejaar bezig. Geen probleem voor mij, maar hoe kan ik dit nu doorgeven?

7 reacties

Reputatie 5
Badge +3
is de bekabeling in orde? aansluitdoos naar de modem.
decoder gereset? stekker 10 sec. uit/terug opstarten.
welk type van decoder?

Hierbij reset info:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

mvg
Reputatie 7
Badge +6
Hey Peter, stuur even je telnr of klantid via privébericht door naar Het Proximus Team. Dan kijken we dit even na voor je. Indien nodig, sturen we opnieuw een technicus langs.
Reputatie 4
Badge +1
Beste Thomas, Proximus begint me zo stillekes aan de keel uit te hangen. Ik heb mijn nr doorgegeven zoals je gevraagd had, geen reactie. Ik kreeg een sms, heb erop geantwoord zoals ze vroegen, geen reactie, en bellen is nog hopelozer. Als ik geen reactie krijg morgen van de ene of de andere medewerker, dan kan Proximus de bomen in, zijn nog meerdere waar ik terecht kan. Vandaag is die bazaar weer paar keer uit gevallen.
Reputatie 4
Badge +1
Een dag geleden een bericht gestuurd aan het proximus team, geen reactie tot nu toe. Slapen ze daar?
Reputatie 7
Badge +1
Een dag geleden een bericht gestuurd aan het proximus team, geen reactie tot nu toe. Slapen ze daar?

Dat is zachtjes uitgedrukt. Hebben het te druk met Tuttimus problemen en glasvezel voor bedrijven. Op LinkedIn zijn de reacties van bedrijven ook al niet positief over de service van PX.
mijn telno 033214497

Er was vandaag een techieker op TV en Internet in orde te maken - hij stelde vast dat er iets defect is aan de kabel buiten, en dat men in de loop van volgende week contact zou nemen om aan te geven wanneer dit dan in orde zou gebracht kunnen worden.

Ik recapituleer : half Januari kwam uw verkoper langs die ons aanbood om van telenet over te stappen naar Proximus.
We kregen dan ook een bericht dat deze omschakeling zou gebeuren op 2 Februari. Er kwam iemand, maar deze verklaarde dat hij alleen voor een telefoonverbinding zou zorgen , ttz hij zou de lijn nakijken , de omschakeling
en de aansluiting TV en internet zou volgen. Toen hij vertrokken was stelden we vast dat we geen telefoon meer hadden. Kontakt met uw diensten gaf aan dat men ons zou depanneren door de vaste lijn door te schakelen naar een GSM toestel zonder dat dit enige extra kosten met zich zou mee brengen (de opzeg van het telenet pakket kon niet doorgaan vermits we nog geen proximusaansluiting hadden).

Die maandag bleek dat men alleen onze vaste lijn kon komen aktiveren - gevolg is dat we nog altijd Telenet kunnen iopzeggen zodat we nu voor de vaste lijn 2 x afgerekend worden zowel door Peroxumus als Telenet.

Dat er pas vandaag vastgesteld wordt dat er met de kabelverbinding "buiten" iets niet koosher is verbaast me : kon de eerste of de tweede techniker dat niet uitgevonden hebben ? De dubbbele aanrekening gaat intussen gewoon door:
ik heb reeds enige kosten : van zodra ik al deze kosten heb (dus van zodra de opzegging van telenet en de overeenkomstige afrekeningen gebeurde) zal ik die doorgeven en verwachting ik een overeenkomstige creditering/aftrek van deze bedragen op uw facturatie..

Moet ik nu nog initiatieven nemen om het herstel van de bekabeling "buiten" te laten gebeuren ?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Roger,

er moet inderdaad nog een interventie gebeuren door onze lasploeg, men zal je spoedig contacteren om hier voor een afspraak in te plannen.

MVG,

Wim

Reageer