Beste Eva
Ik heb geen toegang tot E-services. Ik heb al m'n account aangemeld via Klantennummer en e-services activatiecode, en via E-mailadres, maar ik krijg telkens dezelfde melding dat ik inlog met m'n skynet account. Nochtans is dit de account die me wordt opgestuurd via e-mail. Ik heb al gebeld met de technische dienst, die verwijzen me door naar klantendienst en die verwijzen me opnieuw door naar 0800 22 301, maar dit nummer is ganse tijd bezet.
Beste Marianne,
U heeft ons gevraagd om u de login van uw account op te sturen. Hier uw login : Als ik met deze login inlog, dan kom ik op een landingspagina:
Momenteel bent u ingelogd als bezoeker of als Skynet-gebruiker.
Uw huidig profiel geeft u geen toegang tot de opties die de Belgacom e-Services u bieden.
En via deze weg kom ik dan weer op de inlogpagina waar ik met hetzelfde e-mailadres moet inloggen, want dit is blijkbaar m'n Belgacom account?
Bladzijde 1 / 1
In die landingspagina moet je bovenaan op Belgacom klikken. Dan kom je wél op de juiste site. Bij mij is dat ook zo. Dan op klantenzone klikken.
Dankjewel! Is gelukt zo :)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.