Geen toegang e-services

  • 30 September 2012
  • 2 reacties
  • 740 Bekeken




Reeds sedert zaterdag (29/9) krijg ik geen toegang tot mijn e-services. Wat gebeurt er? Ben ik de enige?


Indien BGC werkzaamheden uitvoert aan het systeem, kan dit dan niet duidelijker aangekondigd worden?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Je weet dan eigenlijk héél goed hé Elsa...wink



Momenteel krijg ik ook geen toegang tot de E-services en ook de Hello app. werkt voorlopig niet..maar dat duurt meestal niet zo lang. Idd het werkt al terug

 Kan ook reeds 3 dagen mijn e-mails niet checken of de stand van de lopende factuur nakijken.
Heb dit vroeger reeds voor gehad. Heeft meer dan 1 week geduurd vooraleer dit opgelost werd.
En op de klantendienst, tja, goede wil wel maar ach......
Erg voor een telecom bedrijf.

met vriendelijke groet

Reageer