Geen signaal even geduld AUB

  • 11 November 2012
  • 1 reactie
  • 833 Bekeken


Dit is een steeds wederkerend probleem waar voor mijn mening zeer weinig reactie wordt gegeven. Soms een paar dagen niet en dan een 10-tal maal per dag 'geen signaal, even geduld aub'.


Niemand op helpdesk weet wat....en ja alles heropgestart en stekkers geherinitialiseerd ook dus echt alles gedaan wat gevraagd.


Dit gebeurd bij mij, bij mijn bovenbuur en ook bij mijn ouders die in een andere gemeente wonen dus echt enkel en alleen aan mij kan dit niet liggen.


Kan hier eens ernstig rekening mee gehouden worden?


Wat ik ook nog kwijt wou : Technische dienst gecontacteerd : geen resultaat we weten het niet.


Naar Belgacom boetiek geweest : Contacteer technische dienst.





Ik hoop dat Belgacom niet in de oude gewoontes terugvalt van vroeger (RTT) of dat ze zich tot het service niveau van hun conculleg'as verlagen........




1 reactie



Voor een Belgacom V4-decoder



⚠ (Knoppen op frontpaneel van decoder gebruiken niet van afstandsbediening !)





1) trek stekker van decoder uit het stopcontact en wacht 10 seconden vooraleer terug te steken

(of gebruik de aan/uit schakelaar aan de achterkant v/d decoder i.pv. de stekker)

2) Druk de volgende 3 knoppen op de decoder tegelijkertijd in 'MENU' + 'BACK' + 'OK'

tot de boodschap 'START DRa' op het scherm van de decoder verschijnt en laat dan 3 knoppen los.

(lang genoeg blijven drukken tot je 'START DRa' ziet, kan even duren)





° De ganse Factoryreset duurt ongeveer 20 min vooraleer je terug beeld krijgt en kunt zappen.



° Met Dec. SW-versie: Charles is dit al na 9 min


Reageer