Vraag

Geen service

  • 26 September 2016
  • 2 reacties
  • 504 Bekeken

Sinds donderdag heb ik een nieuwe smartphone met abonnement plus een nieuwe simkaart (wel met behoud van het oude nummer. Tot op vandaag krijg ik "geen service" op het scherm. Zaterdag de klantendienst gebeld, na heel lang wachten een vriendelijke vrouw aan de lijn gekregen, die mij meldde dat de dienst die verantwoordelijk is, om te activeren, tijdens het weekend niet werkt. Ik kreeg dan het nummer 1973, die ik maandag kon opbellen om mijn smartphone te activeren. Het nummer gebeld, maar dit nummer blijkt uit dienst te zijn. Wat nu?

Mvg,
Cantodea

2 reacties

Hallo,

Ik heb net een nieuwe smartphone gekocht voor mijn petekind. Daar zit ook een gratis sim-kaart bij. Om het nummer van mijn smartphone te kennen dien ik eveneens naar het nr. 1973 te bellen. Ik heb dat ook gedaan maar krijg te horen dat dit nummer niet meer in gebruik is of niet meer bestaat. De sim-kaart is blijkbaar te activeren vóór 31/03/2017 dus waarom een nr. contacteren die niet meer in gebruik is? Op internet of op de proximus-site is eigenlijk niets te vinden betreffende dit nr. of procedure. Graag een spoedig antwoord a.u.b.

Mvg.,
Jurgen_06
Reputatie 6
Badge +2
Best eens morgen naar de klantendienst bellen naar nummer 0800 22 800 en dan horen wat ze daar zeggen.

Reageer