geen mobiel internet meer

  • 30 March 2012
  • 5 reacties
  • 513 Bekeken

Sinds deze middag kan ik geen e-mail meer afhalen met mijn samsung wave 533. Ook op internet geraak ik niet meer. Via wifi werkt het wel. Alle instellingen staan nog hetzelfde. Toegangsnaam : internet.proximus.be .Naam instellen: Proximus Internet. Gebruikersnaam en wachtwoord blanco. Netwerk kiezen en netwerkmodus op automatisch. Iemand een idee wat er fout gaat?


5 reacties

... met BADA OS heb ik geen ervaring...

maar toestel eens aan- en afzetten kan soms wonderen doen

mvg
Dat heb ik al gedaan,zonder resultaat. Toch bedankt voor het antwoord.

mvg
Vandaag naar een Belgacomcenter geweest. Daar een nieuwe simkaart meegekregen. Ik moest een 2tal uren wachten en dan de nieuwe kaart plaatsen. Na een half uur viel mijn andere simkaart uit. De nieuwe kaart is echter geen oplossing. Alles werkt behalve mobiel internet. Volgens de gsm is er wel verbinding , Het vierkant met de E wordt blauw en dat is teken dat er vefbinding is. Zou het kunnen dat alleen het mobiele internet gedeelte van de gsm kapot is.
Je zou je simkaart mss ergens anders kunnen insteken en zo proberen of het werkt of heb je die test al gedaan.

Elsa
Raar maar sinds daarnet werkt het terug. Gelukkig want ik had al afkickverschijnselen.Lachen

Reageer