Vraag

Geen mails van de mailgroep digitale fotografie seniorennet

  • 24 June 2016
  • 3 reacties
  • 176 Bekeken

Sinds 8 a 10 dagen heb ik problemen met mijn E-mails afkomstig van de mailgroep digitale fotografie van Seniorennet
het grootste deel van de mails afkomstig van seniorennet komen niet in mijn mailbox het zijn enkel mails afkomstig van seniorennet
de mensen van onze groep met provider telenet hebben geen problemen het is altijd met proximus,ik heb dit al meermaals voor gehad
en het antwoord van proximus altijd het het probleem is bij seniorennet.
Vgr.Danny

3 reacties

Inderdaad ik gebruik dit ook op deze manier , gmail haalt de skynet mails op, omdat ik vroeger ook af en toe problemen had met skynet mail , maar natuurlijk zou skynet wel ook goed moeten werken want dit is eigenlijk een omweg volgen om de skynet problemen te omzeilen !-)
Geachte Wilin ik heb zoals je mij voorstelde alles na gekeken maar de mails die ik niet ontvang zijn nergens te zien ,ik heb zojuist van een ander maillid volgend bericht gekregen :dag danny,

bij mij zijn de problemen opgelost toen ik een gmail account heb aangemaakt en daarmee werk !
groetjes
mêle
Reputatie 6
Badge +3
Kun je eens kijken in de "ongewenste post" of "spam"? zowel in je e-mail client als via de website?

Reageer