Beste,
Ik schrijf dit bericht in het forum in naam van mijn vader die probeert contact op te nemen met Belgacom.
De internetverbinding is verdwenen en er is ook geen tv-ontvangst meer. Indien hij de contact nummers belt (0800 22 800 / 700), krijgt hij volgende vraag: "toets het nummer in waarvoor u belt" - hij toetst het telefoonnummer in van het Belgacom contract (dus het nummer van waaruit hij belt) 013 + 6 cijfers, en daar stopt het... Dan krijgt hij blijkbaar te horen dat hij naar een betalend nummer moet bellen en wordt zijn eigen nummer herhaald...
Kan je me aub zeggen wat hij fout doet en of er een andere manier is om iemand van de technische dienst te contacteren voor een controle van de B-Box?
Alvast bedankt voor een snelle respons,
Mvg,
Bladzijde 1 / 1
Beste isabelgica,
Da's vreemd. Kan je me via privébericht het telefoonnummer van je vader doorsturen? Ik zal zijn verbinding controleren.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Da's vreemd. Kan je me via privébericht het telefoonnummer van je vader doorsturen? Ik zal zijn verbinding controleren.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.