Ik ben woonachtig in Keerbergen en heb sinds zaterdagnacht (na onweer) geen internetverbinding/TV meer.
Ik heb modem en decoder herstart maar geen verschil. Dus zondagmorgen naar Belgacom gebeld en daar meldt men mij dat ze dinsdag iemand zullen sturen! ondertussen blijkt dat er meerdere mensen in de regio getroffen zijn door de panne die zich ergens in een centrale heeft voorgedaan. Het is nu maandag 10.00h en nog steeds geen verbinding. Bij Belgacom weten ze alleen te zeggen dat ze ermee bezig zijn. Waarom duurt dit zo lang ? Heel vervelend als je 3 studerende kinderen hebt waarvan 1 in hogeschool informatica en 1 midden inde examens zit en die de te leren stof via smartschool moet ophalen op het internet .
Zijn er nog mensen die problemen hebben in regio Keerbergen ?
Gisteren, dinsdag 16.00h, is het probleem eindelijk opgelost geraakt. Eens het probleem bij de juiste mensen terecht is gekomen dan gaat het snel.
Bladzijde 1 / 1
Beste FreddyL,
Als het om een algemene storing gaat dan wordt het zo snel mogelijk opgelost. Zonder dat er met u een afspraak moet gemaakt worden. Voor een individueel probleem dient er een afspraak gemaakt te worden.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Als het om een algemene storing gaat dan wordt het zo snel mogelijk opgelost. Zonder dat er met u een afspraak moet gemaakt worden. Voor een individueel probleem dient er een afspraak gemaakt te worden.
Eva.
Eva, ik heb net een technieker van Belgacom aan de lijn gehad en die man weet blijkbaar nu nog altijd niet of het over een algemeen of individueel probleem gaat. Dit zou dus nog wel wat kunnen duren . Begrijp je dat ik het stilaan op mijn heupen krijg ? probleem is gisteren ochtend gemeld om 9.27h. en we zijn nu 16.10h een dag later, en waar staan we ? Ik zit zelf in de IT sector en besef heel goed dat technische problemen nooit uit te sluiten zijn. Maar als ik op mijn job na 2 dagen nog geen correcte analyze kan geven van een technisch probleem dan heb ikzelf een probleem. Als consument krijg je ook totaal geen info en wordt je elke keer opnieuw 'afgescheept' met een vaag antwoord. Men verlangt bij Belgacom wel dat je constant iemand beschikbaar hebt thuis voor het geval ze misschien eens langskomen. Ik ben nu reeds jaren klant bij Belgacom en heb eigenlijk nooit te klagen gehad maar dit is echt droevig. Service zoals die niet hoort te zijn.
Ik begrijp je frustratie, maar helaas is alles niet altijd voor de hand liggend.
Als je in de IT zit, dan weet je ook dat je een SLA kan afsluiten indien internet zo 'noodzakelijk' is.
Verder biedt BGC een oplossing aan in de vorm van mobile internet via een USB stick die je kan laten opsturen. Even contact opnemen met de technische dienst en men stuurt per koerierdienst een USB stick op die je kan gebruiken tijdens de duur van de panne.
Als je in de IT zit, dan weet je ook dat je een SLA kan afsluiten indien internet zo 'noodzakelijk' is.
Verder biedt BGC een oplossing aan in de vorm van mobile internet via een USB stick die je kan laten opsturen. Even contact opnemen met de technische dienst en men stuurt per koerierdienst een USB stick op die je kan gebruiken tijdens de duur van de panne.
Het lijkt erop dat dit een lang verhaal gaat worden. Gisteren een technieker voor Belgacom (onderaannemer) op bezoek gehad. Hij is meer dan 4 uren bezig geweest en heeft daarbij 5 modems geprobeerd, 3x naar de schakelkast gereden een paar straten verder, de helft van onze meubels verzet om de kabels te bekijken en tenslotte om 20.00h vertrokken zonder resultaat.
Zonet bel ik naar de klantendienst (11.00h) en daar kan ik het hele verhaal opnieuw vertellen. Blijkbaar hadden ze van die technieker (nog) geen update gekregen. Ik vraag mij af wat er zou gebeurd zijn als ik niet gebeld had. Ook de operator kan mij niet zeggen wat de stand van zaken is of wat de oorzaak van de panne is. En dit na 3 dagen ! Na een aantal keer in wacht te zijn gezet, operator moet blijkbaar veel gaan vragen, wordt mij gezegd dat ze me nog voor de middag gaan terugbellen. Ik kan dus niet anders dan afwachten. Wordt zeer zeker vervolgd...
Zonet bel ik naar de klantendienst (11.00h) en daar kan ik het hele verhaal opnieuw vertellen. Blijkbaar hadden ze van die technieker (nog) geen update gekregen. Ik vraag mij af wat er zou gebeurd zijn als ik niet gebeld had. Ook de operator kan mij niet zeggen wat de stand van zaken is of wat de oorzaak van de panne is. En dit na 3 dagen ! Na een aantal keer in wacht te zijn gezet, operator moet blijkbaar veel gaan vragen, wordt mij gezegd dat ze me nog voor de middag gaan terugbellen. Ik kan dus niet anders dan afwachten. Wordt zeer zeker vervolgd...
Beste FreddyL,
Kan u mij via privé bericht uw login, uw vaste lijn nummer en een contact nummer bezorgen? Dan zullen wij dit verder bekijken.
Eva.
Kan u mij via privé bericht uw login, uw vaste lijn nummer en een contact nummer bezorgen? Dan zullen wij dit verder bekijken.
Eva.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.