Beantwoord

Geen internet, geen opvolging

  • 19 December 2017
  • 5 reacties
  • 137 Bekeken

Ik heb sinds 5u vanmorgen geen internet. Krijg ik via bandje te horen dat er een technische storing is... nee echt???? Dan wordt gewoon prompt de lijn verbroken... 5 min later sms dat het probleem is opgelost... niet dus!
Niemand via telefoon aan de lijn gekregen... op messenger wordt al weken geen reactie gegeven... mijn god waar zijn ze bij proximus mee bezig?! Daar betaal ik dan 130 euro per maand voor???? Dit is gewoon oplichterij! Intussen ben ik nog geen stap verder en weet ik nog steeds niet hoe het zit!
icon

Beste antwoord door KimB 19 December 2017, 15:31

Bekijk origineel

5 reacties

brandt het vdsl led lampje continu op je bbox3 continu
anders deze eens zonder stroom zetten gedurende 5 seconden en zien of die dan continu oplicht
als je 0800 22 800 belt kun je direct horen na het invoeren van je TF nr. of er nog een probleem is.

Anders via online form >https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/welkom-bij-support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html
Er is een probleem meer info krijg ik niet. Is gewoon een bandje! DSL knippert .. al 100 keer modem herstart en reset... Niets van verandering...
Nu brand DSL lampje constant maar nog die van internet blijft uit...
Dan zullen ze er nog altijd mee bezig zijn want als het opgelost is krijg je die melding niet meer en daarom brandt je dsl ook niet continu.
Misschien komt er hier nog straks iemand van proximus zelf op het forum langs om je verder in te lichten.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Ssoleti,

Er was een plaatselijk netwerkprobleem in je regio, ondertussen zou dat terug opgelost moeten zijn. Ik zie dat je modem nu ook terug verbonden is, kan je je internet nog eens testen?

Groeten,

Reageer