Vraag

Geen installateur te zien?

  • 18 January 2017
  • 1 reactie
  • 168 Bekeken

Beste

Tot mijn ongenoegen heb ik net vernomen dat mijn afspraak met de installateur 'ongepland' stond maar de activatie vandaag wel inging. Dit heb ik via de telefoon zelf moeten achterhalen.

Wat ik niet snap is dat ik 2x voordien gebeld heb om zeker een afspraak te hebben en beide keren zeiden ze dat die effectief gepland stond??!

Ik ben een nieuwe klant, overgestapt van telenet, maar eerlijk gezegd begin ik al te twijfelen aan mijn keuze. Ik heb voor mijn simkaarten ook al miserie gehad, eerst te horen gekregen dat het dagen zou duren vooraleer dit geactiveerd was. Ik bel de volgende dag opnieuw en dan was het doodleuk binnen de 5min. geregeld en zegt de mevrouw aan de telefoon dat de vorige collega eventueel nieuw is en het niet goed wist of gewoon geen zin had.. Ongelooflijk..

Ik moet morgen zelf terug bellen en een nieuwe afspraak maken... Ondertussen zit ik al een dag zonder internet. Telenet heeft natuurlijk alles al afgesloten omdat ik doorgegeven heb dat proximus vandaag ging komen. (Daar ging ik toch van uit na 2x bevestiging) Maar ja toch is het fout gelopen.

Ziezo, even mijn frustratie en ongenoegen hier ingepropt.
Ik zie wel wat erna gebeurt..

Met vriendelijke groeten

Benjamin

1 reactie

Ik wil overstappen van Telenet met 2 mobiele abonnementen, 1 vaste lijn, internet en tv, met behoud van de bestaande telefoonnummers. Voor de mobiele apparaten was dat in een oogwenk klaar. De technieker zou vandaag langskomen tussen 12,30 en 17 uur om de vaste installatie te verwezenlijken, maar blijkbaar is die verloren gereden. Bij ontvangst van de bevestigingsbrief stond wel een nieuw nummer vermeld voor mijn vaste lijn, ook in de bevestiging-sms stond dat verkeerd nummer vermeld. Heb tot driemaal toe via sms gewezen op dat verkeerd nummer, zonder enige reactie van Proximus. Ben uiteindelijk naar de Proximuswinkel in Aalst gegaan om dit te regelen (kostte mij anderhalf uur). Alles was in orde nu zei de medewerkster. Maandagochtend kreeg ik telefoon van Proximus om mij te vragen wat nu het juiste nummer is van de vaste lijn. Alles nogmaals uitgelegd en de dame ging me terugbellen. Daar wacht ik nog altijd op.
Ik vrees dat ik geen andere keuze heb dan terug te keren naar Telenet, gelukkig heb ik mijn abonnement nog niet opgezegd zodat ik nog altijd internet, tv en vaste lijn heb.
Is dit klantenservice? Ooit hoorde ik beweren van een Proximus-medewerker dat ze eigenlijk niet geïnteresseerd zijn in particuliere klanten, toen geloofde ik dat niet maar nu vrees ik dat ik van mening moet veranderen.

Reageer