Ik heb van belgacom : internet, vaste telefonie en digitale tv. Als ik echter aanlog aan e-services en ik kies voor Mijn Telefonie of mijn Digitale TV krijg ik de melding dat ik die NIET heb. Als ik kies voor mijn internet dan zie wel wat gegevens, maar ook hier zie ik bij huurlijnen : U bent geen titularis van een Belgacom huurlijn.
Wie weet hoe ik dit kan oplossen of bij wie moet ik hiervoor contacteren. Alvast bedankt.
Bladzijde 1 / 1
Log je in met je klantennumer ? Als je naar mijn telefonie wilt moet je tegenwoordig soms nog eens inloggen.
Inloggen met klantennummer werkt niet... maar ik ben wel eens gaan kijken in mijn profile en zie dat mijn klantnummer verschillend is met dat wat om mijn factuur staat. Volgende vraag 'Hoe dit aanpassen ?'
Beste socrates,
Vermoedelijk bent u in het systeem gekend onder een oud klantnummer.
Als u mij uw huidige klantgegevens kunt bezorgen, maak ik uw vraag over aan de bevoegde dienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Vermoedelijk bent u in het systeem gekend onder een oud klantnummer.
Als u mij uw huidige klantgegevens kunt bezorgen, maak ik uw vraag over aan de bevoegde dienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.