Geen communicatie meer tussen V4 en V5

  • 29 April 2015
  • 9 reacties
  • 152 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Sinds enkele dagen is er geen communicatie meer ts mijn beide decoders, en dit na een heropstart van mijn V4 (wegens het niet starten van een npvr-opname). Maw de npvr-opnames op de V4 staan niet in de lijst 'opgenomen' op de V5. Nu is het wel zo dat, wanneer ik eveneens mijn V5 heropstart, deze wel in de lijst 'opgenomen' staan. Maar dat kan toch niet de bedoeling zijn veronderstel ik, is dit een nieuwe bug ?


Ook heb ik voor, zoals anderen hier op dit forum schrijven, dat er programma's die geprogrammeerd zijn, toch niet worden opgenomen, zowel op de V4 als op de V5 frons en dan nog te zwijgen van die nog steeds terugkerende spookopnames !!!

9 reacties

Reputatie 7
Badge +6
We waren allemaal blij met onze nieuwe decoders, maar driewerf helaas zijn de problemen niet opgelost.


Het zijn niet altijd de zelfde problemen, maar toch problemen en ik heb de indruk dat het erger wordt i.p.v. beter. Wat heb je aan alle opname mogelijkheden en Netflix apps, als ze voortdurend miserie veroorzaken?


Er moet eens serieus werk gemaakt worden van die decoder/modem/server kwestie.



Reputatie 6
Badge +2
Dan heb ik liever een decoder zonder Netflix maar dan zonder problemen dan een decoder met Netflix en problemen, Netflix kan men tenslotte op andere manieren bekijken zoals een laptop/desktop die men met een HDMI kabel verbindt met de TV, Apple TV, Chromecast, ...enz.


Sedert dat Netflix op mijn V4 decoder staat gebeurt het soms dat die trager uit de stand-by komt en moet ik enige seconden wachten om te kunnen zappen, eens dat opgestart is werkt die decoder wel probleemloos, het zou er daar nog moeten aan mankeren dat die niet goed zou werken.
Kort samengevat, nPVR draait de laatste tijd, voor veel Proximus klanten, op alle gebied in de soep !


Maar tot nu toe ben ik nog altijd bij de gelukkigen die dit allemaal niet voor heeft en waarom niet , daarvoor kan ik maar een reden bedenken, dat het in hoofdzaak met Servers te maken moet hebben.
Reputatie 3
Badge +1
Ik ben nog vergeten melden dat, als ik een npvr-opname wis op de V4, deze wel nog steeds op de V5 in de lijst 'opgenomen programma's' staat. Ik moet ze dus op beide decoders afzonderlijk wissen ... en dat is ook niet logisch toch? Pff... wanneer komt aan al die miserie een einde ???
Inderdaad normaal kan je ze wissen in het even welke decoder, want dan zouden ze op de server moeten gewist zijn en niet meer zichtbaar in om het even welke decoder, maar zoals je weet blijven ze om één of andere reden altijd weer opduiken ook, enfin in één woord , verschillende problemen met nPVR en ze geraken blijkbaar maar niet opgelost !!!
Reputatie 7
Badge +1
Gisteren kon ik een aantal nPVR-opnames ook niet meer wissen, die bleven gewoon staan. Nà een herstart dan weer wel. Duidelijk een serverprobleem wat ook het verschil tussen regio's verklaart.
ivm het her opduiken van gewiste nPVR opnames, zou er beter in afwachting van de definitieve oplossing, een optie voorzien worden waar je kan de nPVR markeren als bekeken, maar wie weet loopt dat dan ook in het honderd verrassing
Reputatie 6
Badge +2
Neen Elsa, het zou in het duizend lopen.duivel

optie voorzien worden waar je kan de nPVR markeren als bekeken



De prox programmeurs kunnen dit bij hun ellenlange lijstje met verwachtingen zetten knipoog

Reageer