Beantwoord

Geen acces tot Proximus tv app

  • 27 June 2017
  • 6 reacties
  • 155 Bekeken

Ik heb sinds 1 juni proximus tv op fiber. In myproximus staat proximustv geactiveerd. Als ik probeer in te loggen op mijn tablet krijg het bericht: acces not allowed. Op myproximus is de tv app geactiveerd.
Ben bij proximus winkel langs geweest. Gisteravond ben ik gebeld door een technieker. Er zou iets niet juist gestaan hebben in mijn account. Binnen 2 uur zou het opgelost zijn. Nu 1 dag verder en het werkt nog niet.
Hoe krijg ik dit opgelost?
icon

Beste antwoord door sabineb 27 June 2017, 21:01

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Zit u op het wifi netwerk van Proximus met uw tablet?
Ja ikzt ophet netwerk bij mij thuis. Maar dat zou er niet mogen mee te maken hebben. Het is juist de bedoeling dat je overal je tv kan volgen.
U moet een MyProximus-account hebben en verbonden zijn met het Proximus-netwerk (via wifi, 3G of 4G, of een Wi-Fi Hotspot) in België

Maar dat zal wel het probleem niet zijn want velen hebben dit probleem al gemeld, je kan altijd een privé bericht sturen
een privébericht aan Het Proximus Team kan via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reputatie 6
Badge +4
Hi Robert,

Daar we hier openbaar bezig zijn ga ik nite te veel details geven omtrent je persoonlijke gegevens,

maar komt er op neer dat ik zag alles administratief gelinkt stond wel aan je Myproximus account maar er op een bepaalde server geen doorstroming was geweest waarop de login herkent werd : gevolg het niet herkend werd dat je prx tv abonnee was ( technisch)

Heb dit manueel gepushed..kan je eens proberen nu?

mvg sabine
Bedankt Sabine. Probleem opgelost!! de app werkt nu perfect.

Groetjes
Reputatie 6
Badge +4

Reageer