gebruiker toevoegen bij proximus tv

  • 18 April 2015
  • 8 reacties
  • 153 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Via menu knop en dan 'voor mij aanbevolen' en dan gebruiker toevoegen en dan vervolgens moet ik mijn pincode ingeven.


er verschijnt dan een code en dan moet je vervolgens naar www.proximustv.be/gebruikertoevoegenoptv


Dan inloggen en aanwijzingen opvolgen. Echter als ik zover ben zie ik geen aanwijzingen of stappen die ik moet doorlopen??

8 reacties

Hou a.u.b. pottelliker De Gucht buiten proximus,die kan alleen maar eijn zakken vullen, hebben ze bij proximus nog niet genoeg gezien van die gast?
Reputatie 7
Badge +1
Off topic en voor politieke meningen zijn genoeg andere fora. Er gaan altijd ex-poitici in raden van beheer zitten met wiselend succes.


Reputatie 6
Badge +2
Bovendien heeft dat niet met het onderwerp te maken, daarmee is Armani niet mee geholpen en zoals Sinjoor75 zegt, er zijn daarvoor forums die over politiek gaan, dus André gelieve daar uw gal uit te spugen.
Een mens mag hier toch nooit de waarheid zeggen duivel


Ik wil nu niet moeilijk doen maar dat is voor de Proximus moderators volgens mij om daarop te reageren want met onze drie posten die hier ondertussen staan helpen we ook Armani ook niet verrassing


aangezien er nog geen oplossing gekomen is op zijn vraag stel ik voor dat Armani een privé bericht aan


'Onze medewerkers' doorstuurt ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers' , om zijn probleem verder op te lossen.
Reputatie 6
Badge +2
Elsa, men mag nooit de waarheid zeggen, het is immers algemeen bekend dat de waarheid kwetst althans voor sommigen.lach
Reputatie 2
Badge
Ik ga mailtje sturen naar jullie medewerkers, alvast bedankt.


En politiek boeit mij in de verste verte niet, ik ben over het algemeen nog tevreden van Proximus.


Mijn schoonouders waren bij Telenet, nu dus niet meer, dat was pas een klucht, ongelooflijk.


Maar ja, overal is wel ergens iets, perfect voor iedereen bestaat niet.


Ik ben ook tot nog toe tevreden van Proximus en ik ben ook wegens een hoop gedoe met Tenet, al jaren geleden, overgestapt naar Proximus en wonder boven wonder ik heb eigenlijk geen problemen, zelf de decoder of de modem moet ik niet meer rebooten, en ik zou het liefst zo houden knipoog


Hopelijk kunnen de medewerkers je verder helpen.

Reageer