Beantwoord

Gebruik van MyProximus app

• 21 februari 2016
  • 6 reacties
  • 353 Bekeken

MyProximus gebruiken op mijn Samsung tablet die enkel via WiFi-verbinding werkt.
De app vraagt om mij een eerste maal te identificeren via 3G/4G als Proximusklant.
Betekent dit dat ik de app niet kan gebruiken op een tablet die enkel WiFi ondersteund?
Of is er een andere manier om mij te identificeren via mijn tablet?
icon

Beste antwoord door Bram 24 februari 2016, 17:05

Hallo Albert,

De app is inderdaad in de eerste plaats ontwikkeld voor toestellen mét SIM-kaart.
In toestellen zonder SIM kunt u tot nader order beter surfen naar de MyProximus website.

Vriendelijke groeten,
Bram
Bekijk origineel

6 reacties

Ok bedankt Bram, is duidelijk nu voor mij.
Reputatie 6
Badge +4
Bram,
En kan je die app gebruiken ook op een mobiel toestel met P&G simkaart zonder 3/4G data of is dat dan ook een probleem?.
Vg
Elsa

Om het verbruik te tonen, moet je minstens 1x via 3G/4G verbinding maken en de app openen. Op die manier kunnen we je gsm nummer identificeren. Vervolgens kan je wel gewoon via wifi verbinding maken om je verbruik te volgen met de app.
Bram,
En kan je die app gebruiken ook op een mobiel toestel met P&G simkaart zonder 3/4G data of is dat dan ook een probleem?.
Vg
Elsa
Reputatie 6
Badge +4
Hallo Albert,

De app is inderdaad in de eerste plaats ontwikkeld voor toestellen mét SIM-kaart.
In toestellen zonder SIM kunt u tot nader order beter surfen naar de MyProximus website.

Vriendelijke groeten,
Bram
Reputatie 1
ik heb dit ook ondervonden
sinds Belgacom Proximus is geworden loopt alles in het honderd
ik geraak met moeite nog op wifi zowel met mijn sim kaart als zonder
Ik heb net het zelfde voor op mijn tablet, en vraag mij ook af of er een ander manier is want met een P&G kaart (zonder 3/4G data) op een smartphone zou je dan waarschijnlijk net het zelfde probleem ondervinden, heb ik nog niet geprobeerd.

Reageer