Hallo,
Ik heb al enkele malen een geblokkeerde decoder gehad (kan niets meer veranderen, geen zenders, geen geluid, ...).
Het is enkel te verhelpen door de decoder uit te schakelen en terug op te starten.
Hoe komt dit en wat is er te doen om dit te voorkomen.
Bedankt,
Jan
Bladzijde 1 / 1
beste
je kann nog tot 22u00 de helpdesk op hun nummer 0800/22700 optie 1, nogmaals optie 1 contacteren
groeten-muisje
je kann nog tot 22u00 de helpdesk op hun nummer 0800/22700 optie 1, nogmaals optie 1 contacteren
groeten-muisje
gewoon eens navraag doen via helpdesk om uw decoder te tyesten
mischien is hij wel kapot als het zo is als het een gehuurde is wordt hij gratis vervangen door belgacom.
grt patrick
mischien is hij wel kapot als het zo is als het een gehuurde is wordt hij gratis vervangen door belgacom.
grt patrick
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.