Vraag

France 3, 4 en O in HD bij de concurrentie


Reputatie 6
Badge +1
Wanneer wordt het HD aanbod nu eens uitgebreid? Bij Telenet zijn ondertussen Vitaya, NPO1, 2, 3, BBC 1,2 en nu dus blijkbaar ook France 3,4, O in HD te zien. Ik vind dat toch wel erg dat daar blijkbaar niets mee wordt gedaan bij Proximus. Het enige wat er wel wordt gedaan is enkele zenders, wel niet de belangrijkste, uit het aanbod verwijderen. Dus toch graag eens een uitbreiding van het HD aanbod.

11 reacties

Reputatie 2
France 5 is sinds vandaag ook in HD bij Telenet...
Reputatie 6
Badge +1
Nog één meer dus.
Niet inlopen, Amazor wilt u gewoon naar TN lokken :-)))
(ik hoop dat je er toch nog kunt om lachen)
Reputatie 2
Goh, ik ben meer actief op het Userbase-forum, en daar was ik de eerste om te zeggen dat France 5 er op dat moment slechter uitzag dan voorheen. Het betrof waarschijnlijk om een tijdelijk (nood)signaal. France 2, 3, 4 en Ô (HD) zitten gratis op satelliet, France 5 HD moest misschien van ergens anders gehaald worden.
Dus partijdig kan je mij moeilijk noemen, maar ik zie de humor er wel in van in hoor, wees gerust.

Maar als ik heel eerlijk mag zijn vind ik TV toch een budget-nevenactiviteit bij Proximus, kwestie van een triple play-pakket te kunnen aanbieden. Het basispakket vind ik nogal kaal ten opzichte van Telenet (meer dan 50 HD-zenders ondertussen in totaalpakket), maar de prijs is er ook naar zeker....
Reputatie 6
Badge +2
France 5 is sinds vandaag ook in HD bij Telenet...

Ik heb net de TV aangestoken en inderdaad France 5 is nu in HD te zien, ik kijk expres via de CI+module en niet via de digicorder want zo kan ik zien dat de resolutie 1080i bedraagt.
Reputatie 6
Badge +2
Ja mannekes, Proximus begint serieus achterop te hinken tegenover Telenet wat betreft HD zenders.
Reputatie 6
Badge +2
Niet inlopen, Amazor wilt u gewoon naar TN lokken :-)))
(ik hoop dat je er toch nog kunt om lachen)


En dan? Het is aan Proximus om te voorkomen dat er mensen naar Telenet zullen overlopen en dat is gewoon doen zoals Telenet nl ook meer HD zenders aanbieden.
Reputatie 6
Badge +1
Dat is wel het minste wat je kan zeggen
Niet inlopen, Amazor wilt u gewoon naar TN lokken :-)))
(ik hoop dat je er toch nog kunt om lachen)


En dan? Het is aan Proximus om te voorkomen dat er mensen zullen naar Telenet en dat is gewoon doen zoals Telenet nl ook meer HD zenders aanbieden.


Dat was wel voor alle duidelijkheid om te lachen hoor en meende ik dit niet, wat gelukkig Amazor toch begrepen had :-)

Maar ik ben het wel 100% met je eens.
Reputatie 6
Badge +1
Ik weet wel dat het om te lachen was, kan trouwens toch niet veranderen als ik dat al zou willen, TN niet bechikbaar
Reputatie 7
Badge +2
Ik weet wel dat het om te lachen was, kan trouwens toch niet veranderen als ik dat al zou willen, TN niet bechikbaar

zit met hetzelfde probleem. In Brussel is SFR (voorheen numericable) geen optie. Het aanbod zenders valt mee, maar het netwerk is meer niet beschikbaar dan wel en een Netflix film is er niet te bekijken zonder haperingen. Dus dan maar naar Proximus. Helaas is de kwaliteit van de resolutie niet bijster goed. Zelfs ARTE wordt gedowngrade. In Brussel met zoveel Franstaligen zou je wel anders verwachten.

Reageer