Beantwoord

Fox TV, Evenaar TV en BBC First

• 4 maart 2016
  • 9 reacties
  • 987 Bekeken

BESTE, KOmt FOX EVENAAR en BBC FIRST nu op Proximus tv of niet? Hoe ver staat het hier mee ?
icon

Beste antwoord door Bram 4 maart 2016, 16:08

Zoals reeds vele malen gezegd:
of wij een zender al dan niet aanbieden hangt onder meer af van onderhandelingen tussen Proximus en de aanbieder. Zolang er geen finaal akkoord is, kunnen wij niet communiceren hierover.
We hebben de gewoonte om, van zodra er iets wijzigt aan ons zenderaanbod, dit steeds (onder meer op het forum) te communiceren.

Dus als we niks zeggen hier of op Twitter of op Facebook, wil dat zeggen dat er (nog) geen akkoorden uit de bus gekomen zijn.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 2
Badge
Op facebook en twitter zie ik ook dat er nooit een bevestigend antwoord wordt gegeven, altijd wel een uitleg waaruit je nooit kunt afleiden of het binnenkort al dan niet zo ver zal zijn.
Reputatie 6
Badge +4
Zoals reeds vele malen gezegd:
of wij een zender al dan niet aanbieden hangt onder meer af van onderhandelingen tussen Proximus en de aanbieder. Zolang er geen finaal akkoord is, kunnen wij niet communiceren hierover.
We hebben de gewoonte om, van zodra er iets wijzigt aan ons zenderaanbod, dit steeds (onder meer op het forum) te communiceren.

Dus als we niks zeggen hier of op Twitter of op Facebook, wil dat zeggen dat er (nog) geen akkoorden uit de bus gekomen zijn.
Reputatie 6
Badge +1
Daar zou toch wel eens schot mogen inkomen. Fox, zit ik wel zelf niet echt op te wachten wil heel graag bij Proximus TV. Maar ja, aan wie ligt het dan? Vragen ze teveel geld aan Proximus of vraagt Proximus teveel geld aan Fox?
BBC First heeft Telenet gekozen als launchpartner, maar ja als ze kijkers willen zullen ze toch ook bij de andere netwerken te zien moeten zijn.
Evenaar? Bestaat dat nog?
Reputatie 7
Badge +6
Na het akkoord met Wanagogo, schiet er allicht niet genoeg meer over, William. 😞
Nu begrijp ik het, inderdaad Marleen daarom dat ze geïnsinueerd hebben dat Wanagogo een soort compensatie ging zijn :-)))))
Veel blabla over Wanagogo hebben nu meer zenders voor de kinderen dan voor volwassen in het Nederlands :-)

Misschien leuke wedstrijd hebben wat is de stand Volwassen zenders of kids zenders?
Reputatie 6
Badge +1
Kinderen brengen blijkbaar veel geld op, voor zenders en operatoren
Reputatie 4
Badge +2
Ik vrees ervoor dat deze zenders ooit bij Proximus TV gaan komen, aangezien het al zo lang duurt. Verder vind ik dat Proximus gerust mag toegeven dat ze een bepaalde zender niet willen/kunnen aanbieden om welke reden dan ook. Er is niks mis met eerlijkheid denk ik.
Reputatie 1
Badge
Als ik dit hier zo lees, en soms bij ons vergelijk heeft het meestal te maken met twee redenen. En dit is de zender biedt zich aan bij één of andere operator, en dan nog eens het geld dat er voor gevraagd word dat men moet betalen voor die uitzendrechten. En als Proximus of Telenet niet bereid zijn dit geld op tafel te leggen, dan hebben ze die zender niet. Zo eenvoudig is dat. Dus daarom dat bij beide operators ook telkens andere zenders zullen zitten, omdat die ook niet aan iedereen aangeboden worden.

Reageer