Fox Life wil op Belgacom TV

  • 25 July 2011
  • 32 reacties
  • 3993 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1
Ik had Fox Channels Benelux gemaild met de vraag waarom ze niet op het Belgacom platform te zien zijn, ze willen dus wel alleen moeten wij Belgacom hierop aanspreken. Wat al herhaaldelijk is gedaan, dus Belgacom aktie graag.

Lees hier het antwoord van Fox Channels Benelux :


Beste mevrouw of meneer,

U kunt het beste bij Belgacom aangeven dat u erg graag Foxlife in het pakket wil hebben. Mocht Belgacom interesse hebben dan kunnen ze contact met ons opnemen hierover.

We hopen u voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Fox Channels Benelux

32 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Als jullie dit ook vinden, niet alleen het bericht bekijken, maar ook een reaktie plaatsen.
Reputatie 5
Badge +2
Bedankt om Foxlife te contacteren, William43 ! Hieruit blijkt dus dat er geen exclusiviteitscontracten meer zijn en Foxlife bij Belgacom kan komen. De wil van de zender is er (net zoals bij vele andere zenders), alleen de wil van Belgacom moet er nog zijn.

Ik ben zeker en vast voorstander voor Foxlife op Belgacom TV.

Mvg
Badge
Laat ons nu nog hopen dat deze zender desnoods in de plaats van halmark kan komen.Alles ligt nu in handen van belgacom.
Badge
Even terug hier vooraan plaatsen.Want dit zakt hier blijkbaar veel te vlug naar beneden.Ik hoop nu eens van harte dat deze zender er bij komt.
Hierbij mij reactie!

Nogmaals hier zeggen: FoxLife zou echt passen in dit boeket. Komaan, Belgacom!
Badge
Halmark was trouwens ook film zender welliswaar oudere denk ik.Maar films of series het is al eender het past zeker goed in dit boeket.
Ik wil Foxlife, en geen andere (franse, arabische) zenders.

Waarom deed BTV het niet eerder, als Foxlife graag erbij wilt zijn?
Het initiatief van William43 bewijst des te meer, dat Belgacom-klanten een offensievere houding aan het aannemen zijn.

Ontevredenheid over het niet aanbieden van bepaalde zenders, het verdwijnen van een zender,terwijl er geen andere in de plaats komt; de verhouding in aantal Nederlands/Franstalige zenders zijn enkele ven de discussies, die hier in het forum steeds terugkeren. En terecht!

Natuurlijk zijn er auteursrechtelijke en juridische kwesties, waardoor bepaalde zenders wellicht niet of nooit te zien zullen zijn. Maar indien het wel kan, dan vind ik het de morele plicht van de aanbieder,om zijn klanten tenminste de optie hiertoe te bieden, desnoods in een betaal-pakket.

Wellicht een nieuwe manier om gehoord te worden!

Bravo!
Reputatie 6
Badge +1
Dank u Teike, ik had het niet beter kunnen zeggen!
Reputatie 5
Badge +2
Inderdaad, 100% akkoord met Teike.
zo schandalig van Belgacom gewoonweg.
Als ex Belgacomtv-er en nu TvVlaanderen kan ik wel kijken naar foxlife en kan ik zeggen dit een goede vervanging zou zijn voor het verdwenen halmark. Hoewel je de twee niet kan vergelijken. Op foxlife zijn echt top series te zien. Dus hopelijk gaat Belgacom dit aanbieden zodat jullie ook van deze zender kunnen genieten.:)
de ware aard van Belgacom komt meer en meer naar boven, dit is een lijst van de feiten tot nu toe:

- Foxlife (NL), willen ze niet toevoegen (aangezien ze het nog niet gevraagd hebben)

- Actua TV (NL), willen ze niet toevoegen. (zie pers)

- Nederlandstalige radio zenders willen ze niet toevoegen. (verscheiden radio stations hebben zelf aan Belgacom gevraagd als ze mochten uitzenden via belgacom tv, en werd geweigerd)

- 2BE HD, 2BE wil wel, maar 'geen capaciteit'

capaciteit genoeg, want er zijn nog vele info kanalen/zoom zenders.
NL (niet FR) zenders genoeg beschikbaar..
Badge
Fox Live is nu niet meer van willen of kunnen want als je dit in een boeket steekt zie ik toch niet het probleem voor belgacom.Ik dacht dat wij (de klant) daarvoor 5€ moesten voor betalen of zien ze dat dan niet in bij belgacom.Die zender heeft toch helemaal niets te maken met het basisaanbod.
Reputatie 6
Badge +1
En het blijft weer opvallend stil bij EVA. Wanneer gaat Belgacom eens luisteren naar haar klanten?
Badge
Maar het is ook zo denk ik Eva heeft hier maar weinig inbreng in.Ze leest berichten op het forum met een groep mensen waar mee ze mee werkt vermoed ik en zijn er ergens erstige problemen of zoals dit nu een bespreking over een nieuwe zender dan zal ze dit wel door geven of dan zal dit achteraf wel besproken worden maar ik denk dat ze er zelf weinig kan aan doen.
Ik denk dat we nog lang zullen mogen wachten op een vervanger van Hallmark. Waar ik wel zeker van ben is dat we nog LANG zullen moeten betalen eer we een vervanger krijgen.

Groetjes


Ik geef het maximum nog 1 maand, en als er dan geen degelijke vervangzender is voor Hallmark, dan zeg ik het pakket op. Ik heb het nu toch meer dan een jaar, dus kan het gewoon opzeggen.

Fox Life is heel interessante zender, begrijp ook niet waarom die er niet opkomt. Het is geen kwestie van exclusiviteit. Ik zou er voor betalen als vervanging van Hallmark.

Ik zou ook betalen voor een pakket met Sky Zenders of Spaanse zenders. Er is nergens een andere zender als TVE te bekennen. Een voorbeeld zijn al de ITV zenders of Sky Zenders, die heel veel mensen zouden zien. Duitse zenders zou ik zelf niet voor betalen, maar er is wel heel wat vraag naar. Belgacom TV mist hier diverse doelgroepen.
Hallo allemaal,

Ik heb jullie feedback overgemaakt aan de bevoegde dienst binnen Belgacom. Als er een uitbreiding van het aanbod komt, zullen wij het jullie uiteraard snel laten weten.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Reputatie 6
Badge +1
Dank u EVA, en ik hoop dat er snel iets gaat gebeuren. Zo kan het toch echt niet verder wat het zenderaanbod betreft.
Badge
Kan desnoods in de plaats van hallmark komen dan is dit boeket alvast terug volledig.En hebben we terug een volwaardige zender met series.
Ik heb in navolg van William 2 maanden later ook een mail gestuurd naar Fox Life. Ziet er niet echt uit dat Fox Life binnenkort bij Belgacom gaat komen. Ik kreeg het volgende antwoord:

"De beslissing om Foxlife wel of niet op te nemen in het zenderpakket ligt bij de kabelexploitant zelf, in dit geval Belgacom.

Wij kunnen u hier verder niet bij helpen. Foxlife wordt behalve bij Telenet, ook doorgegeven door Canal Digitaal/TVvlaanderen.

We hopen u voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Fox Channels Benelux"


Nogmaals we spreken over geen exclusiviteit zoals bij andere Telenet zenders.

Feedback van Eva??
Reputatie 5
Badge +2
De beslissing ligt bij Belgacom zeggen ze. Dit antwoord heb ik ook gekregen bij de mensen van WDR, CNBC Europe en Nederland 1/2/3 (HD). Geldt ook voor Radio Nostalgie NL, RTL Television, Actua TV, BBC 1 HD, en tal van andere tv- en radiozenders. Helaas beseft Belgacom niet dat deze meerwaardezenders heel wat mensen zou over de streep kunnen trekken om Telenet/VOO analoog of digitaal te verlaten. Maar zenders waar niemand naar kijkt of iets aan heeft (zoals KTO en 2M Monde) worden graag en ineens snel toegevoegd. Geen capaciteitsproblemen of hoge kosten tov aantal kijkers problemen dus. En als er een interessante zender erbij komt zoals VH1 Classic, is dat ten koste van een andere zender. Heel jammer allemaal.

Mvg
Badge
Denk die marginale zenders dat die aan de kanten van brussel misschien nog wel eens goed bekeken worden maar voor de rest ben ik het met Tien voledig eens en ik zie mij dan ook genoodzaakt om dit zinkend schip te verlaten ook al is mijn volledig jaar nog niet verlopen.Ik had toch op zen minst verwacht dat er wat sneller iets veranderde op basis van zenders maar niets blijkt minder waar.Ik wil nu ook niet zeggen dat ik ontevreden ben van belgacom.Want anders had ik nooit terug gekomen nu ben ik immers verplicht om naar telenet te gaan dit zal me wel veel duurder kosten maar de voetbal verplicht me dat en ook het zender aanbod en de duitse zenders heb ik al gratis.Het zijn de boeketten die misschien duurder gaan uitkomen als je nu alles wil nemen.
Reputatie 5
Badge +2
Ja in Brussel zullen die zenders goed scoren, maar elders niet. Denk niet dat een gemiddelde Vlaming of Waal absoluut die zenders wil zien. Ik had zelf ook verwacht dat Belgacom de gaten (gekende zenders zoals WDR, CNBC Europe, RTL Television, Radio Nostalgie,...) ging dichten in het aanbod. Helaas zijn er de afgelopen 2 jaar amper zenders bijgekomen en al zeker geen CNBC Europe, Radio Nostalgie of WDR.

Mvg

Reageer