Fox Life wil op Belgacom TV

  • 25 July 2011
  • 32 reacties
  • 3993 Bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

Badge
Daarom ook Tien zal ik waarschijnlijk bij afzienbare tijd moeten verhuizen van operator als het zo blijft.Het is dus niet enkel i.v.b. met het voetbal dat ik dit doe maar ook de zenders liggen me serieus dwars en dit heb ik nu bij men moeder gemerkt op zenders bij telenet.Enkel het nadeel is nu de nieuwste decoder is nu zonder zendernaam enkel het cijfer komt er op.Maar mijn moeder heeft nog wel de vorige naar het schijnt is de nieuwe wel een snel beestje.
Reputatie 3
+1 voor FoxLife HD op ProximusTV
@Tien;die beslissing ligt zeker bij proximus,of dacht jij soms dat een zender moet bepalen bij welke operator hij zijn programa gaat uitzenden?Ik dacht nog altijd dat dit andersom gebeurde, en dat het de operator was die bepaalde welke zenders hij in zijn bezit wou.Al dan niet in paketten onderverdeelt.
@Tjorven; ik hoop dat de nieuwe regering die exclusiviteit van die telenet kanalen eens aan banden gaat leggen.Zodat elke operator kan beschikken uit een vrije keuze van kanalen.
Dit is wel een heel oud bericht. Ik vrees dat Fox Life voor Belgacom een 2020 plan is. 😢 Het is een enorme misser voor Belgacom dat ze niet investeren in nieuwe kanalen zoals Fox Life en diverse Vlaamse zenders. Dit laat Telenet toe alle nieuwe Vlaamse kleine zenders exclusief bij hun te laten tekenen. Een meer recent voorbeeld is ook dat HBO een Nederlands kanaal gestart is. Vraag me eigenlijk af of ze zo'n dingen weten en opvolgen. Zie website: http://www.itshbo.nl/


Ze hebben eigenlijk geen echte filmzender, buiten wat ze hun On Demand section noemen.


Op hun website laten ze nu zien dat de Netflix applicatie via Belgacom TV te zien zal zijn, dat is wel positief. Ik ben al klant maar merk wel dat series niet echt up-to-date zijn.
wat is daarop te zien ? als het maar dezelfde zever is die we nu voorgeschoteld krijgen , who's care !
Sorry jean , maar als ik al je posten lees is er echt niks goed aan Belgacom Proximus !


en dan vraag ik mij af waarom je dan bij Proximus nog wilt blijven, dat begrijp ik toch niet goed !

Reageer