Vraag

Fox kanaal 192

  • 17 October 2016
  • 8 reacties
  • 479 Bekeken

  • Rising star
  • 13 reacties
Weet er iemand waarom ik alleen FOX op beneden tv krijg en niet op mijn tv op de 1ste verdieping???
En ook niet op mijn laptop of tablet????

8 reacties

Reputatie 3
Krijg je op de tv op 1st verdieping wel andere HD kanalen?
Nee ook niet
Reputatie 4
Je lijnsnelheid zal niet hoog genoeg zijn om twee decoders in HD te zetten waarschijnlijk.
Vraag het eens op 0800 22800.
Reputatie 3
Fox is enkel in HD beschikbaar.
Afhnkelijk van uw lijnsnelheid zal je op 1, 2 of 3 decoders HD kunnen ontvangen.
In uw geval vermoed ik dat je op 1 decoder HD kunt ontvangen en op alle andere enkel SD.
Je kan dat testen op de website van Proximus:
http://www.proximus.be/nl/id_cr_tvcheck/particulieren/producten/andere-producten/televisie/beschikbaarheid-van-proximus-tv.html
Heb ik al geprobeerd maar de lijn word altijd verbroken als ik even aan de lijn blijf
Reputatie 4
lijntest eens doen
Dank u ik zal dat direct eens nakijken, anders bel ik morgen naar de technische dienst om het op te lossen 🙂
Reputatie 4
Je kan het ook weten als je probeert deze decoder in HD te zetten als het je niet lukt dan zal het wel aan je te lage lijnsnelheid liggen en kan je best later eens proberen om binnen te geraken op 0800 22800 want zij zullen toch moeten ingrijpen in geval je lijnsnelheid zou gedaald zijn om één of andere reden maar als je altijd al geen HD gehad hebt zal het wel normaal zijn dat je lijnsnelheid altijd te laag was en dit wegens te grote afstand/verzwakking van je lijn.

Reageer