Skip to main content
Heb een goeie 2 weken geleden de nodige software voor TV on PC gedownload. Geen probleem: ik had onmiddelijk perfecte TV op mijn computer.

Sedert een week krijg ik echter na opstarten van Media Manager en Center steeds de melding: fout 2008 . Alles heb ik geprobeerd:alle stekkers uittrekken enz tot en met -zoals men mij gesuggereerd had - het uitschakelen van mijn Firewall. Steeds zelfde foutmelding. Ook helpdesk kon mij niet helpen en had heel sterk de indruk dat zij daar niet op de hoogte zijn. Kan moeilijk aannemen dat er iets schort aan mijn PC aangezien ik een 5-tal dagen zonder problemen TV op mijn PC had.

Kan er mij iemand heldpen. Met dank bij voorbaat.

Mvg

Weet niet of dit helpt:

http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14974/kw/2008

Al eens gecheckt op de configuratiesite van je b-box2 of er onder de status een VLAN30 staat met apart IPadres ?

Als die er staat, kan je eens proberen de software te herstellen met de reparatieoptie. De intstallatiefile zal nog wel in je downloads zitten denk ik.

Als die er niet staat, eens proberen de modem naar factory settings te resetten en dan terug software proberen te herstellen zoals hierboven..

sinjoor 71

Bedankt voor uw info. Ik heb alles uitgeprobeerd. Ook Vlan 30 heeft inderdaad een ander e-mail adres. Vlan10 ook. Maar Vlan20 - ik weet niet of het er iets mee te maken heeft - heeft hetzelfde IP adres als dat van Internet(Full routed). Ook herstel heeft niets veranderd tenzij dat ik nu bij opstarten van mijn PC een bijkomende foutmelding gekregen heb voor Home Media Manager: Fout 0x88000015 UPuP apparaat kan niet worden geregistreerd.

Anderzijds vind ik wel dat, wanneer ik het probleem voorleg aan Belgacom zij toch moeten kunnen zeggen of die foutmelding 2008 inherent is aan het programma zelf of ev bij de installatie op PC. Ook dat wist men mij niet te vertellen. Blijkbaar, gezien ook het aantal reacties op internet, zijn er nog veel problemen.

Mvg.

Voor sinjoor 71

Heb nog het volgende opgemerkt:LAN IP van GATEWAY geeft 192 168 1 1 en wanneer ik bij Media Manager systeeminformatie bekijk zie ik dat het IP adres 192 168 1 2 is. Kan dat van invloed zijn?

Mvg

Bij mij zijn er 3 verschillende IPadressen voor VLAN10 (internet), VLAN20 (TV) en VLAN30 (TVonPC); er moet dus iets foutgelopen zijn.

Na installatie software op PC van TV op PC had ik geen TV noch TV on PC Huilen en moest ik de helpdesk bellen, mijn computer naar een eerdere datum zetten, enz...! Laat maar zitten die TV on PC.

Dat IPadres bij de systeeminfo van de Media Manager is bij iedereen hetzelfde....

Reageer