foutmelding

  • 27 January 2015
  • 1 reactie
  • 95 Bekeken

Er komt op mijn tv scherm vandaag verschillende keren een foutmelding : 'stop focci error2 '.
Dit heb ik nooit eerder gezien en weet de betekenis hiervoor niet.
Ook elke dag nog steeds decoder heropstarten nodig omdat opnames niet afgespeeld kunnen worden of niet meer zichtbaar zijn. Wanneer komt de beloofde update die deze maand nog zou uitgerold worden hiervoor.
Graag oplossing voor foutmelding alvorens er nog meer verkeerd gaat lopen.
Groetjes, Greetje

1 reactie

ik zou nog eens naar technische helpdesk bellen 0800 22 800 en vragen voor een ruilnummer zodat je toch minimum een v4 decoder krijgt en liefst een V5


Als ik mij goed herinner komt die foutmelding als de communicatie tussen decoder en Proximus server verkeerd loopt maar daar kunnen verschillende redenen voor zijn, als je nog goesting hebt mss toch een de bbox 15 sec. spanningsloos zetten, maar het kan ook aan je decoder liggen.

Reageer