Skip to main content
Ik ben echt misnoegd omtrent de foutieve reclame die hier op deze site aan iedereen getoond wordt.

Belgacom tv voor 2 tv's zou geen probleem vormen, tot de aanvraag om aansluiting gedaan werd.

Dan plots ... sorry enkel maar voor 1 tv. Echt ongehoord.... bij buurman lukt het wel maar bij ons niet.

en wordt er ook nog maar gesproken van compensatie?? tuurlijk niet!! neusbloedingen alom Roepen

Resultaat: mogen we nog kabel aanvragen en installeren van de concurrentie om op alle tv's een bewegend beeld te krijgen

als ge reclame maakt voor iets, zorg dan dat het in héél België kan uitgevoerd worden ook! anders shut the f* up!

Ik kan je reactie begrijpen. Als je te ver van een ROP (glasvezelcabine) zit of als er in jouw wijk nog te weinig ROP's staan, dan is dat wel een probleem. Normaal werkt het systeem, als je VDSL2 kunt hebben, het best als je minder dan 400 m van de dichtstbijzijnde ROP zit.

Je kunt de mogelijkheden van je lijn eens testen hier.

http://www.belgacom.be/bwt/Login.action?productName=TV&request_locale=nl

Er is inderdaad geen duidelijke communicatie over wanneer en waar het ROP-netwerk zal uitgebreid worden. Ze zijn daar volop mee bezig, maar laten niet in hun interne keuken kijken. In het uiterste geval, als je juist op een scheidingslijn zit, kan het zijn dat het bij de geburen wél kan en bij jou niet....

IK zit gelukkig maar op 240 m van de ROP en kan zelfs 3 TV's/decoders aansluiten en zelfs TVonPC gebruiken (al is dat nog in de testfaze met behoorlijk wat problemen), maar daar heb jij natuurlijk geen boodschap aan. Als ze niet op korte termijn verbetering kunnen garanderen, moet je maar naar de concurrentie gaan. Maar ik weet niet of Telenet ook overal Fibernet kan aanbieden.

Reageer