Reeds meermaals via helpdesk, proximus winkel en 2 klachten de laatste 14 dagen geprobeerd om in "My Proximus" - nuttige links - mijn contactgegevens - Communicatie instellingen onder GSM het nummer te laten veranderen voor de officiële Proximus-communicatie. Dit is me nog steeds niet gelukt. Als ik het zelf probeer te wijzigen krijg ik steeds de melding "er is een fout gebeurd. Gelieve later opnieuw te proberen". Dit is zo al maanden. Ook via helpdesk is het niet te veranderen alhoewel ze zeggen dat het in orde is. Geduld begint stilaan op te geraken. Wie kan dit veranderen ???? Ook bij e-mail moet er een adres verwijderd worden wat ook niet gaat.
Bladzijde 1 / 1
Je kan het ook nog eens via -> Het Proximus Team laten nakijken
Bedankt. Na vele maanden, verscheidene telefoons naar helpdesk, bezoeken aan telefoonwinkel eindelijk opgelost via link van Elsa.
Zonder dank, graag gedaan en blij te horen dat het uiteindelijk opgelost werd.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.