Fouten look en software 25/02/2016 (V5 met schijf) en andere :-)

  • 25 February 2016
  • 4 reacties
  • 120 Bekeken

Gans het forum is warboel geworden van mensen die klagen over de zelfde fouten in verschillende topics. Ik geraak er niet meer wijs uit.

Dus ik stel voor om vandaag voor iedere soort decoder een topic aan te maken.
Zelf heb ik V5 met harde schijf, dus dit topic hier gaat enkel over de V5 met schijf.
Of een link naar andere soort decoder.
Kijk eens naar sinjoor voor de V4 om te starten met die topic. En naar andere mensen met ander soort decoder.

Bedoeling is niet om te klagen en te zagen (kan dat ook zeer goed ) PX weet intussen wel welke fouten er zijn en zoals de medewerkers zeggen ze werken eraan.
Gaan het positief bekijken wij plaatsen wat ons stoort over de look en bugs, wil best dan wekelijks samenvatting doen van die punten wat ik ook vraag aan andere mensen die topic openen met ander decoder.

Vraag dan ook enkel van PX dat ze dan ook de week erna antwoorden op het forum met uitleg in mensentaal. Dan gaan wij terug een dialoog aan klant PX :-)
En eerlijk zijn PX met jullie antwoorden niet rond de pot draaien.

Ik heb al paar tips en bug voor PX maar laat nu de eer over aan iemand anders om deze topic te starten

grtt iedereen

4 reacties

En PX wat vinden jullie van mijn voorstel deze topic kan pas starten als jullie akkoord zijn 🙂 en jullie mening natuurlijk of voorstellen om echt een dialoog aan te gaan.
Deze topics over V5 en v5-compact met de NTE software heb ik daarom ook al opgestart, maar na enige tijd wordt dat toch wel min of meer een soep en de problemen kennen ze toch heel zeker bij PX, het is alleen een kwestie van ze te kunnen oplossen en daar draait het allemaal om. Hoe je het nu draait of keert 't zal voor iedereen afwachten zijn tot de problemen uiteindelijk opgelost worden door PX, zelf al melden we hier met duizenden iedere keer de fouten die we ondervinden, ze krijgen ze dan nog eens binne via Facebook en twitter en via de helpdesk, dus als PX nu nog al de fouten en problemen niet zou kennen, dat is onmogelijk, het loopt vol van meldingen.

NB: tenslotte kan je er nog moeilijk wijs uit geraken , ik geraak eer ook niet meer wijs uit hoor, want de fouten of problemen zijn dan nog niet voor iedereen dezelfde zelf al hebben die identiek dezelfde apparatuur.
Reputatie 7
Badge +6
Dat vind ik ook, we kunnen er over blijven doorbomen (om het woord zagen niet te gebruiken 😉 ), en rondjes draaien: als ze het bij Proximus nu nog niet weten en proberen de problemen op te lossen, zal het niet helpen er nog eens een 'klaagmuur' aan toe te voegen.

Gelukkig heeft ook niet iedereen problemen: hier lijkt de nieuwe software zich te stabiliseren en als men nu nog een datum en uur aan de opnames zou toevoegen, zijn wij althans best happy.. Aan de nieuwe lay-out hebben we ons ondertussen al aangepast, hoewel we hem wat te druk vinden, maar dat is zuiver persoonlijk.
Bij mij loopt het ook goed nu met opnames met de laatste NTE..116 versie op mijn V5compact, alleen met de afstandsbediening moet ik nog met IR rood werken aangezien de RF werking na een tijd problemen geeft en zelf niet meer kan ingesteld worden.

Reageer