Beantwoord

Fout in factuur (nogmaals)

  • 18 November 2017
  • 4 reacties
  • 486 Bekeken

ik contacteerde proximus (via messenger) omdat op mijn factuur het volume pack was aangerekend terwijl dit gratis in het pack tv+internet zou inbegrepen zijn.
Ik ontving een creditnota en deze werd correct verrekend in mijn volgende factuur.
Maar op die nieuwe factuur staat opnieuw 10 euro aangerekend voor het volume pack, terwijl proximus mij toch had beloofd dat dit in orde gezet was.
Kan ik zelf die 10 euro in mindering brengen bij betaling, en vooral, kan dit in orde gebracht worden zodat ik de volgende keer eindelijk correct kan gefactureerd worden ?

Op messenger trouwens nog geen antwoord op mijn bericht dat er al van staat van dinsdagmorgen...
icon

Beste antwoord door IngeDC 20 November 2017, 16:14

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Hans, ik heb opnieuw deze aanrekening in correctie gezet alsook een technisch ticket aangemaakt om deze aanrekening in de toekomst te vermijden (IM8682270). Let je er wel op dat je je klantnummer op een publieke pagina hebt vermeld, dit wil betekenen dat dit voor iedereen zichtbaar is.Gr Inge
Reputatie 6
Badge +3
Hey Hans, het klantennummer dat we hier vinden staat op een hele andere naam. Kan je het nog eens doorgeven ? Bedankt. Jan
609XXXXXX

[EditThomasP : Klantennummer in bericht verborgen.]
gevonden ?

Reageer