Forums in dalende lijn

  • 28 November 2016
  • 14 reacties
  • 461 Bekeken

Blijkbaar zijn de forums in dalende lijn, toch volgens sommigen hier op https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=1&t=48841
Misschien ook eens interessant om weten wat de forumbezoekers hier er over denken?

14 reacties

Er worden daar zeer relevante dingen gezegd op userbase ... maar nivellering naar beneden toe en iedereen kontent met "half en half" oplossingen zijn de dooddoeners .. kijk maar naar zogenoemde sociale media zoals Facebook .. eerstens zijn die allesbehalve "sociaal", tenzij "sociaal" nu een andere invulling heeft gekregen, en voor wie gelooft dat er daar echt informatie voorhanden is, sja die weet echt van niet beter ... de onzin die daar gespuid wordt laat je haren ten berge rijzen en die wordt dan nog overvloedig en gretig "gedeeld" met de rest van de wereld ... het ommerkelijke van gans het internet gebeuren is dat, voor wie weet te zoeken, er tonnen sterk onderbouwde informatie voorhanden is, maar er is nog nooit zoveel flauwe kul de wereld ingeblazen en doorgegeven als evangelie, als tegenwoordig ... helaas deelt dit forum ook mĂ©Ă©r dan regelmatig, in de klappen 😃

Schrap in dit forum al de verwijzingen naar bladzijden op de web site van proximus en 75% van de foruminhoud is al "weg". Er zijn maar 2 mogelijkheden hierbij, ofwel zijn de mensen, computergebruikers dus nota bene, onmondig om die informatie zelf te vinden, ofwel is de web site van PX zo FUP dat een kat er haar jongen niet in terug vindt ... 😃
Reputatie 7
Badge +1
Er zijn maar 2 mogelijkheden hierbij, ofwel zijn de mensen, computergebruikers dus nota bene, onmondig om die informatie zelf te vinden, ofwel is de web site van PX zo FUP dat een kat er haar jongen niet in terug
ik denk dat die 2 mogelijkheden onder één noemer te brengen zijn: teveel moeite om het op te zoeken. En die verwijzingen naar bladzijden op de website van Proximus komen dus van mensen die daar wél de tijd voor nemen en er de moeite voor doen?🆒 En de website van Proximus is dikwijls inderdaad een doolhof en erg onoverzichtelijk. Ook het probleem van veel handleidingen trouwens.
Reputatie 7
Badge +6
Ik ben het met beide bovenstaande forumgebruikers eens: te weinig moeite om het zelf op te zoeken en te veel informatie (noodgedwongen?) op de website. Die informatie is er wel en heel goede ook, en die wordt heel regelmatig aangepast, maar er zijn ook zoveel 'gebieden' te bestrijken, dus het lijkt soms wel van het goede te veel.

Nu ik zoek graag op, dus mij stoort dat niet en ik vind het leuk een oplossing te zoeken/vinden, en de bonus is dat het iemand vooruithelpt. Vandaar mijn aanwezigheid hier, tot spijt van wie 't benijdt en een MFY in de handtekening en wat andere bedreigingen/insinuaties zullen mij daar niet van weerhouden, integendeel. Want dat is ook de realiteit van dit forum en ik ben het beu daarover te zwijgen. Ik ben trouwens niet het enige forumlid dat geviseerd wordt als het iets durft bij te dragen.

Bepaalde 'individuen' op het forum zijn/waren zo 'gehecht' (???!!!) aan dit forum dat ze er, in de tijd dat dit nog mogelijk was (of is het dat nog?), verschillende accounts voor creëerden om het toch maar zoveel mogelijk te kunnen sturen. Ook daarover zwijg ik niet langer. Wat willen/wilden zij daar mee bereiken? Misschien wel een dalende lijn in het forum? Laat zij daar maar eens een verklaring voor geven.

Dus MFY of niet: j'y suis, j'y reste!
Hey Marleen, het was mij al opgevallen dat je raar reageerde tegen mij, maar het is voor mij een raadsel waarom je zo reageert tegen mij , maak ik dan venijnige opmerkingen tegen u zoals jij doet, waarom zou ik ?
Wat denk je dan wel waarvoor MFY staat, dat zou ik nu wel eens willen weten wat je daar achter zoekt??
Alleen begrijp ik niet waarom je openbaar reageert op het forum, doe het dan in privé met Wim de verantwoordelijke van het forum als je echt denkt dat er onregelmatigheden gebeuren die op het forum niet toegelaten zijn, ik denk dat MFY wel voor velen van toepassing is dus waarom denk je dan dat ik u viseer!
PS: nu begrijp ik waarom en door wie deze enige ondertekening weggehaald werd een tijd geleden.
Reputatie 7
Badge +6
Eric_039 = Martin nu, Vincent_0121, Oma, axel_03, Philippe_0113 enz. allemaal met het zelfde IP adres en meer woorden maak ik er niet meer aan vuil.
Ik heb het al gezegd: you can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
Dat is een uitleg die ik van Wim gehoord heb dus blijkbaar jij ook ? en ik heb ook gevraagd hoe dit kan ... maar ik ga er verder ook geen woorden meer aan vuil maken al zou ik honderd accounts hebben, daarmee kan ik toch niets meer bereiken en zeker niet venijnig doen tegenover u of anderen, dit is niet mijn stijl al zijn er hier wel die dit heel graag uitlokken.
Het gaat om de inhoud en niet om de persoon die iets post, dus van mijn part mag je van mij zoveel gedaantes aannemen die je zelf wilt.
Vraag anders meer uitleg aan Wim als je het niet vertrouwt.
Voor mij einde verhaal.
Reputatie 7
Badge +6
Zo'n onwaarschijnlijke verklaring als jij hiervoor geeft gelooft niemand nog.
Hey, Marleen
Die moet wel nog langs komen 🙂 het zal in ieder geval weer leuk worden samen met de kinderen hier, ik kijk er al naar uit.
Er zijn maar 2 mogelijkheden hierbij, ofwel zijn de mensen, computergebruikers dus nota bene, onmondig om die informatie zelf te vinden, ofwel is de web site van PX zo FUP dat een kat er haar jongen niet in terug
ik denk dat die 2 mogelijkheden onder één noemer te brengen zijn: teveel moeite om het op te zoeken. En die verwijzingen naar bladzijden op de website van Proximus komen dus van mensen die daar wél de tijd voor nemen en er de moeite voor doen?🆒 En de website van Proximus is dikwijls inderdaad een doolhof en erg onoverzichtelijk. Ook het probleem van veel handleidingen trouwens.


Wel, ik moet eerlijk toegeven dat gereputeerde forums ook aan het afkalven zijn (userbase als voorbeeld, maar het is niet het enige). Schijnbaar worden forums een beetje bekeken als een betalende wasserij, men geeft zijn vuile was binnen en die komt vrijwel direct terug proper gewassen en gestreken ... heck, ik zag ooit iemand van zijn botten maken op een forum omdat ie na een uur nog geen antwoord had op zijn vraag ! LOVL
Er is tevens het probleem dat de "zoekfunctie" van forums EN de infrastructuur die er achter zit nooit goed aangeboden wordt laat staan degelijk ondersteund. Dat wil niet zeggen dat mensen ze zullen gebruiken, maar op een forum dat al een tijdje draait kan men best van uitgaan dat die "nieuwe en dringende" vraag al n-tig keer beantwoord werd. men moet enkel zoeken.
Daarmee hangt het feit samen dat de mensen die de nodige kennis van zaken hebben het ook vertikken om dezelfde vraag voor de 20 miljoenste keer te beantwoorden. Het resultaat daarvan is dat er geen antwoord komt en dan stappen de kletsmajoors op de voorgrond en daar gaan we dan met al de "half & half" oplossingen.
Resultaat: leegloop ...
Reputatie 7
Badge +6
Regulus en sinjoor: the voice(s) of reason.
🆒
Aan hen: mijn excuses.
Hoi, Reguluus,
Wat ik wel weet dat er op userbase streng wordt gemodereerd en er zijn er hier die er zeker kunnen van meespreken 🙂
Ja gelukkig maar is userbase idd correct gemodereerd ... veel deelnemers van hier zouden daar waarschijnlijk een half-levenstijd hebben van een paar uur, op z'n best 😠 .. tenzij ze daar uit een kompleet ander vattappen ! 😃
Regulus en sinjoor: the voice(s) of reason.
🆒
Aan hen: mijn excuses.


"Excuses" ?? 'k zou begot niet weten voor wat of waarvoor ? 😃 ... ik kan ook nog wel 1 + 1 optellen hoor .. en dikwijls geeft dat hier 3 of mĂ©Ă©r ! LOL !
Hey, Marleen
Die moet wel nog langs komen 🙂 het zal in ieder geval weer leuk worden samen met de kinderen hier, ik kijk er al naar uit.


Marleen,
Rechtzetting : dit antwoord was wel op je eerst sinterklaas versie en niet op de versie die je daarna aangepast hebt nadat ik dit antwoord gegeven had.

Reageer