FORUM: Melding van problemen i.v.m. de werking van het forum.

  • 15 March 2016
  • 12 reacties
  • 7063 Bekeken

Omdat deze eerste meldingen (zie hieronder) , niet op hun plaats stonden onder de juiste topic, heb ik hier dan maar een nieuwe opgestart:


Aan de Proximus community medewerkers eens het volgende laten nakijken:
Bij sommige topics zoals deze blijft aantal reactie op nul staan, zelf al zijn er antwoorden gepost geweest.


Allicht nemen onze telaapjes een dagje vrijaf :D
We hebben het probleempje doorgegeven aan onze leverancier.
Groeten


* Volgens mij zijn er nog problemen:
▬ namelijk met topics waarop je geabonneerd bent, dat die berichten niet doorgestuurd worden, ik gebruik dit nu wel niet maar volgens iemand die mij een bericht gestuurd heeft gebeurt dit sedert kort niet meer, mss ook eens laten nakijken.
▬ Bij 'onbeantwoorde vragen' komen ook deze te voorschijn waarvan de teller niet op nul staat.

12 reacties

▬ teller reacties gaat niet meer omhoog
heb hier - > https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/smartphone-niet-beschikbaar-premium-club-maar-gewone-proximus-shop-34077
een melding bijgeplaatst en aantal reacties blijft op 1 staan,
Ik krijg de indruk dat de teller soms aftelt ipv optelt.
Reputatie 6
Badge +4
Ik heb intussen met de leverancier van de software gesproken.
De teller is momenteel op bepaalde plekken uitgeschakeld omdat er in sommige gevallen problemen kunnen ontstaan met de snelheid waarmee de pagina's van het forum laden.
Behalve dat de berichtentellers niet altijd goed staan, is er verder geen impact voor jullie.
* Volgens mij zijn er nog problemen:
1▬ namelijk met topics waarop je geabonneerd bent, dat die berichten niet doorgestuurd worden, ik gebruik dit nu wel niet maar volgens iemand die mij een bericht gestuurd heeft gebeurt dit sedert kort niet meer, mss ook eens laten nakijken.
2▬ Bij 'onbeantwoorde vragen' komen ook deze te voorschijn waarvan de teller niet op nul staat.
3▬ Reactie teller blijft op nul staan


1▬ is al opgelost blijkbaar.

2▬ Nog niet opgelost.

3▬ en uiteraard ook nog niet opgelost.
Reputatie 6
Badge +4
Elsa,

Jouw tweede punt klopt niet.

In de rubriek onbeantwoorde vragen komen alle topics terecht die als vraag worden gemarkeerd (bij de creatie van het topic) én waarvan er nog geen enkel antwoord als beste antwoord worden gemarkeerd (dit kan door de vraagsteller gebeuren of door een moderator).
Dat verklaart meteen ook waarom we vragen om, nadat je een vraag hebt gesteld, de persoon die je geholpen heeft te bedanken door zijn of haar antwoord als beste antwoord te markeren.

Mvg,
Bram
Ok nu snap ik het 😉 ,
ik interpreteerde "onbeantwoorde vragen" als nul reacties daarmee dat ik dacht dat dit ok een fout was.
Reputatie 6
Badge +4
Intussen zou het probleem met de tellers ook opgelost moeten zijn.
Inderdaad er zijn nulletjes verdwenen zie ik 😉
In het gedeelte van de privé berichten komt de uitlog pulldown achter het topic venster

Badge +4
Niet alleen dit, ook My proximus op de website is met haperingen of wordt plots niet gevonden als je van mijn producten naar uw verbruik gaat zien enz 😞
Hey Peter,
Dit is bij niet het geval, zou dit dan aan de browser liggen (of aan het inzoemen) die je gebruikt? Heb je al met een ander browser geprobeerd.
Deze overlapping is al een bug van in het begin ... site schijnbaar ontwikkeld voor IE en niets anders getest ?
Reputatie 6
Badge +3
Geen probleem hier met Firefox, Chrome of Edge (voor het forum probleem) op Windows10. (allemaal up to date)
Welke browser gebruik je en op welk besturingssysteem?

Reageer