Forum-EUREKA meldingen.

• 23 januari 2016
  • 9 reacties
  • 5691 Bekeken

Breaking the news.

Proximus heeft beslist om, vanaf heden, melding te geven wat de oplossing is voor een gesteld probleem. Dit nieuws vergt wel nog bevestiging.

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Proximus heeft beslist om, vanaf heden, melding te geven wat de oplossing is voor een gesteld probleem. Dit nieuws vergt wel nog bevestiging.

Beste Louis,

Ik denk dat vele forum gebruikers het zouden waarderen mocht je net iets minder cryptisch zijn & net iets concretere posts de wereld insturen.

Bedankt.
Reputatie 2
Badge
Als twitter of Facebook geen meerwaarde is dan gebruik je het simpelweg ook niet.Dat vind ik het het het gemakkelijkste.Je kan volgens mij evengoed met je vragen bij Facebook terecht als hier.Want als het op snelheid op aan komt zal het al niet veel schelen.bij twitter weet ik niet.de klantendienst is dan nog het snelste wat je kan doen.
Reputatie 2
Badge
Als twitter of Facebook geen meerwaarde is dan gebruik je het simpelweg ook niet.Dat vind ik het het het gemakkelijkste.Je kan volgens mij evengoed met je vragen bij Facebook terecht als hier.Want als het op snelheid op aan komt zal het al niet veel schelen.bij twitter weet ik niet.de klantendient is dan nog het snelste wat je kan doen.
Reputatie 6
Badge +2
Of met andere woorden, het kaf van het koren scheiden of op zijn bijbels de schapen van de bokken scheiden.
Je moet inderdaad gefilterd lezen als ik het zo mag uitdrukken, maar toch al veel opgestoken, als je natuurlijk alles leest wat er staat dan blijf je daar inderdaad beter weg.
Je moet selectief tewerk gaan maar dat leer je wel net zoals je op den duur het kruid tussen het onkruid alleen nog ziet staan :-))
Reputatie 6
Badge +2
Op welke wijze dan op dit forum. Twitter, Facebook wat is dat?

Je leeft zeker nog in de jaren stillekens?
Twitter en Facebook zijn sociale netwerken maar geloof me blijf daar maar van weg, voor mij is dat geen meerwaarde.
RFG bedoelt volgens mij, dat mensen van Proximus zoals bv Bram PCM, Wim PCM en mensen van het Proximus Team enz...
hier oplossingen geven op gestelde problemen net zoals bv. de Proximus medewerkers oplossingen geven voor de gestelde problemen op de Proximus sociale netwerken twitter en facebook.
Op welke wijze dan op dit forum. Twitter, Facebook wat is dat?
Reputatie 2
Badge
Ik kan niet goed meer volgen, dat doen ze nu toch ook, net zoals ze een oplossing geven op gestelde problemen op hun Facebook en hun Twitter site?