mvg
Beste antwoord door RobrechtB
Bekijk origineelBeste antwoord door RobrechtB
Bekijk origineel
Vanaf nu kan men geen defecte Decoder of Bbox meer ruilen in een Proximus Center/shop
Proximus (Helpddesk 080022800 of Privébericht op Forum/Twitter/Facebook)
kan via UPS(kiala) een omruiling inplannen, door je privé gsm nummer en UPS punt
in je buurt, door te geven. (je kan zoeken op postcode via deze Proximus ► link**)
Je zal dan in de komende dagen een sms ontvangen
eens het pakket is aangekomen op het UPS punt.
Vergeet niet je oude decoder met stroom-kabel/-adapter
mee te nemen in een dichtgeplakte doos.
Als je via Forum/Twitter/Facebook onderhandeld hebt, zal men vragen in een privébericht
je gsm nummer + UPS punt naar keuze **(https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL)
mede te delen.
(privé bericht op forum naar het proximus team, kan je via deze link versturen:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.