FON: instellingen beheren

  • 19 November 2011
  • 14 reacties
  • 2777 Bekeken

FON: instellingen beheren

Wanneer ik op het overzichtspagina mijn login moet intypen (dat een beetje lager op de pagina staat) krijg ik de reactie 'Deze login is niet geldig. Gelieve opnieuw te proberen'. Totzelf wanneer ik het wil kopiëren dan krijg ik dezelde reactie.


Aantal Belgacom Fon-accounts



Aantal Belgacom Fon-accounts beschikbaar dankzij mijn Belgacom-producten = 2, waarvan ik er reeds 1 heb opgebruikt. Maar ik heb er nog geen opgebruikt!




14 reacties

login bestaat bij mij uit 5 karakters en werkt prima, volgens mij was er eerst geen vereiste dat die 8 karakters moet zijn, ondertussen blijkbaar wel... paswoord moest van in het begin 8 karakters zijn

maar opgelet, met login kan je niet inloggen op de fon website zelf...

je moet eerst verbinden met een fon hotspot, dan zal hij je automatisch doorsturen naar https://belgacom.portal.fon.com/nl/belgacom" rel="nofollow

en daar moet je de login & paswoord ingeven, dan daarna begin je te surfen op de hotspot

ik vraag mij enkel af of dit in het buitenland ook gaat werken, of op de moment dat je inlogt op een niet belgacom fon hotspot)

mvg
Heb jij exact 7 letters & 1 cijfer gebruikt voor je wachtwoord ?
Lukt langs geen kanten, exact 8 karakters zonder speciallekes, noppes, meer dan 8 ook al niet...zo zullen ze niet rap aan 100.000 komen Huilen
Ik denk dat je loging moet bestaan uit exact 8 karakters, waarvan minstens 1 cijfer. Probeer dit eens mischien.
Ik heb al alles geprobeerd;

Er staat duidelijk...Kies een LogIn.....Ik kies er een.....en dan is die niet toegelaten (min 8 karakters)

Als ik mijn Belgacom login gebruik voldoet ie ook al niet, 't is precies altijd iets
Reputatie 6
Badge +1
En als je dat dan aangemaakt hebt wat dan? Als ik naar de website fon.com ga en dit mail en paswoord ingeef krijs ik als resultaat invalid email or password. Op de help paginas van Belgacom vind ik enkel info hoe het te doen met een smarthphone maar niet met pc.
is niet meteen een oplossing voor, gewoon doen wat er staat, ttz later opnieuw proberen...

als je in e-services gaat kijken in mijn belgacom fon beheren staat daar onderaan je gekozen login & paswoord
je kan ten alle tijde login&paswoord aanpassen... er staat daar ook een spatie tussen login en @belgacomfon.be , maar die spatie hoort niet bij jouw login. dus als je op pagina komt waar je login moet ingeven moet je die spatie er niet zetten, dus gewoon login@belgacomfon.be

mvg
Ik heb nog iets anders voor. Ik heb in mijn login een spatie voor het apenstaartje en ik krijg die aan geen kanten weg.

Wat moet ik nu doen want normaal is dat geen geldige login. Kan er iemand mij daarmee helpen. Lachen. Je kan in dat veld toch maar een login aanmaken en de rest doe het van zelf. Vb mijnlogin @belgacomfon.be
Badge +1
Ik heb hetzelfde probleem. Fon belgacom is sedert vandaag geactiveerd bij mij thuis. Ik probeer in te loggen op de hotspot van bij mij thuis met het aangemaakte acount. Ik krijg : Wegens technische problemen is deze dienst momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen. Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak.
Badge
bezit u een VDSL2 aansluiting?

muisje
Nu krijg ik:


Wegens technische problemen is deze dienst momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen. Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak.
begrijp het niet echt goed... over welke blz heb jij het? want de fon login en ook het paswoord kan je vrij kiezen... ?

mvg
Aan Xenne: Ja, ik heb dezelfde login genomen die wat lager op die blz. afgedrukt staat (dat ik zelf niet gekozen heb).
zeker dat de login & paswoord correct ingegeven is?

ttz xxxxx@belgacomfon.be (en dus geen spatie tussen xxxxx en @belgacomfon.be)


voor mij geen probleem met inloggen

de login & paswoord kan je ten alle tijde aanpassen via e-services

mvg

Reageer