als ik probeer in te loggen op het captive portal met de laptop krijg ik vaak onderstaande foutmelding : Deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar
wellicht een algemeen probleem want ik zie dat hier toch zeer regelmatig opduiken in allerlei topics? daarom leek het mij interessant om er eens een apart topic voor aan te maken, hopelijk wordt er dan eens naar gekeken
als je blijft proberen om in te loggen op het captive portal zal je uiteindelijk wel eens ingelogd geraken, maar dit kan toch zeer vervelend zijn....
vreemd genoeg heb ik dit probleem niet op smartphone of tablette op dezelfde locatie waar ik niet manueel inlog op het captive portal maar waar ik gebruik maak van de android applicatie (met deze applicatie ga je automatisch inloggen op de fon hotspot indien beschikbaar)
gelieve de ingenieurs er eens naar te laten kijken aub
mvg
Bladzijde 2 / 2
Inderdaad zie op ricy's blog : http://bgctv.skynetblogs.be/#fonbelgacom
daar staat o.a.:
Verbinding maken met het onbeveiligde draadloze netwerk
genaamd: FON_........ (kan er één van belgacom zijn, kan ook gewone fon zijn)
vervolgens browser openen en u zou naar het captive portal moeten geleid worden,
daar inloggen met gegevens van uw belgacom fon account
login : xxxxxxxxxx@belgacomfon.be
paswoord: xxxxxxxxx
vervolgens kan u surfen
groetjes, Elsa
daar staat o.a.:
Verbinding maken met het onbeveiligde draadloze netwerk
genaamd: FON_........ (kan er één van belgacom zijn, kan ook gewone fon zijn)
vervolgens browser openen en u zou naar het captive portal moeten geleid worden,
daar inloggen met gegevens van uw belgacom fon account
login : xxxxxxxxxx@belgacomfon.be
paswoord: xxxxxxxxx
vervolgens kan u surfen
groetjes, Elsa
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.