FON en webmail

  • 7 July 2012
  • 2 reacties
  • 248 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Heb 2 vraagjes :

- Ik krijg die FON via mijn modem niet actief : het werkt 10 minuten, en daarna wordt het zaakje afgesloten met een "hotspot is down : heartbeat triggered offline" melding. De beveiliging van het draadloos netwerk is ingesteld, op dezelfde parameters als toen de modem de eerste keer werd opgestart (die modems zijn nu blijkbaar standaard beveiligd).

Iemand een idee waar dit kan aan liggen ? Kan me iemand uitleggen wat die heartbeat juist is ? Je zou vermoeden dat mijn fon-account niet geregistreerd is bij Fon...

- Daarnaast heb ik de laatste dagen als ik op mijn webmail inlog via "mijn e-Services", een blanco scherm. Dit werkte wel de eerste dagen. Is daar ergens een probleem ?

Voor de rest werkt de e-mail via outlook zonder probleem...


Groeten,

Vanhee Patrick

2 reacties

Reputatie 1
Badge
- Allé, ik ben dus blijkbaar niet alleen met dat FON probleem. Ik had hierover eigenlijk ook van Belgacom zelf graag een antwoord gekregen (andere reacties zijn uiteraard ook welkom)... bv. wat er moet gebeuren om dat op te lossen. Ik denk dat velen dit zelfs niet eens weten...

Wat ben je met een FON als heel wat gebruikers hun modem wel willen opstellen voor andere gebruikers, maar het gewoon niet kunnnen...

- Dat e-mail probleem in e-services is blijkbaar opgelost. Hoewel ik wel de indruk heb dat die e-services niet bijster stabiel zijn : ik krijg geregeld meldingen dat bepaalde zaken niet werken. Na een refresh werkt het dan soms wel, soms ook niet. Ik heb bv. er ook mijn pay & go nummer aan gekoppeld : daar heb ik al 2 weken de melding dat ik mijn herlaad en oproep geschiedenis niet meer kan zien (wegens een technisch probleem buiten onze wil om...). Wordt die applicatie soms geregeld door een ander bedrijf dan Proximus ???

Het wordt eigenlijk wel tijd dat ze die zaken eens op orde krijgen...

- Ik had trouwens na die bestelperikelen van mijn comfort-pack gevraagd om een zekere compensatie, maar ook op dat vlak is het bij Belgacom verbazend stil.

ik zie jouw topic nu pas, maar na de modem swap heb ik precies hetzelfde probleem als jij hebt met de Fon hotspot... werkt 10 min en laat het dan afweten.... zie ook https:///posts/20bac53a1b met mijn oude modem nooit dat probleem gehad, bizar

ivm jou e-services probleem....mocht het probleem aanhouden best eens Eva contacteren via privé bericht of anders proberen het e-services team te contacteren op 0800 22 301

mvg

Reageer