fon belgacom

  • 15 July 2012
  • 4 reacties
  • 168 Bekeken

De link van https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myProducts/myFon werkt al een tijdje niet.

Kan ik ergens anders een fon acount activeren.


Mvg Pieter

4 reacties

neen, dat is de enige plaats waar je een fon account kan aanmaken

ik heb trouwens geen enkel probleem de pagina te bezoeken, dus ik denk dat er bij jouw eerder een probleem is op vlak van e-services










ik zou dan ook eens contact nemen met het e-services team, via privé bericht naar eva ofwel eens proberen bellen naar 0800 22 301

Eva van Belgacom














  • http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow




mvg










Beste Pieter.,

Een Fon-account kan enkel via de e-services aangemaakt worden. Indien u nog problemen met uw e-services ondervindt, dan kunt u mij via een privébericht uw klantgegevens ( naam, klantnr., e-services login, e-mailadres, gsm nr.) bezorgen.

Ik zal uw gegevens dan doorsturen naar de bevoegde dienst zodat zij u kunnen verder helpen.

Met vriendelijke groeten,

Eva
beste,


ik had een vraag over het FON netwerk ... als ik dat netwerk gebruik met mijn smartphone wifi dus ( heb abonnement 3g bij proximus ) ... en thuis belgacom ... waar komt dan het verbruik op ?
Op je gewone internetverbruik zoals je thuis surft. (je hebt die vraag al in een ander topic gesteld !)

Reageer