De link van https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myProducts/myFon werkt al een tijdje niet.
Kan ik ergens anders een fon acount activeren.
Mvg Pieter
neen, dat is de enige plaats waar je een fon account kan aanmaken
ik heb trouwens geen enkel probleem de pagina te bezoeken, dus ik denk dat er bij jouw eerder een probleem is op vlak van e-services
ik zou dan ook eens contact nemen met het e-services team, via privé bericht naar eva ofwel eens proberen bellen naar 0800 22 301
Eva van Belgacom
mvg
ik heb trouwens geen enkel probleem de pagina te bezoeken, dus ik denk dat er bij jouw eerder een probleem is op vlak van e-services
ik zou dan ook eens contact nemen met het e-services team, via privé bericht naar eva ofwel eens proberen bellen naar 0800 22 301
Eva van Belgacom
|
mvg
A
Beste Pieter.,
Een Fon-account kan enkel via de e-services aangemaakt worden. Indien u nog problemen met uw e-services ondervindt, dan kunt u mij via een privébericht uw klantgegevens ( naam, klantnr., e-services login, e-mailadres, gsm nr.) bezorgen.
Ik zal uw gegevens dan doorsturen naar de bevoegde dienst zodat zij u kunnen verder helpen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Een Fon-account kan enkel via de e-services aangemaakt worden. Indien u nog problemen met uw e-services ondervindt, dan kunt u mij via een privébericht uw klantgegevens ( naam, klantnr., e-services login, e-mailadres, gsm nr.) bezorgen.
Ik zal uw gegevens dan doorsturen naar de bevoegde dienst zodat zij u kunnen verder helpen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
beste,
ik had een vraag over het FON netwerk ... als ik dat netwerk gebruik met mijn smartphone wifi dus ( heb abonnement 3g bij proximus ) ... en thuis belgacom ... waar komt dan het verbruik op ?
ik had een vraag over het FON netwerk ... als ik dat netwerk gebruik met mijn smartphone wifi dus ( heb abonnement 3g bij proximus ) ... en thuis belgacom ... waar komt dan het verbruik op ?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.