FON activeren via e-services

  • 22 July 2012
  • 3 reacties
  • 300 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Heb vandaag bij mijn zus die e-services "opgestart". Ze heeft al een maand langer dan ikzelf een starter Pack (met internet, TV en telefoon).

Ik wou dan ook een FON account aanmaken (op de modem is alles geactiveerd), maar ik geraak op de e-services niet waar ik moet geraken.

Bij fon staat er wel "gratis abonnement". Normaal heb je daar een overzicht van het aantal fons mogelijk en een knopje "beheren" maar dat staat er niet.

Je kan ook via de Belgacom site op die fon pagina geraken. Daar krijg ik wel die pagina, ook de naam van het internetabonnement staat vermeld, maar de invulvelden voor login en paswoord van de fon staan daar niet... (en bv. dat foto'tje van de modem ook niet).

Kan er me iemand uitleggen hoe je dat account dan wel kan aanmaken of aanpassen ???

De FON op de modem werkt dus wel, en de modem is beveiligd...

Groeten,

Patrick

3 reacties

geachte




fon account aanmaken gaat idd normaal via e-services. jouw probleem situeert zich wellicht op dat vlak, en 't is precies iets wat hier regelmatig voorkomt

ik zou dan ook contact nemen met het e-services team, evt via privé bericht naar eva ofwel eens proberen bellen naar 0800 22 301

Eva van Belgacom











Een vraag? Een probleem? Eva is er om u te helpen!



  • https:///people/2e8f1412c6" rel="nofollow

mvg



Reputatie 1
Badge
Mijn zus heeft vandaag eindelijk de melding gekregen dat ze een FON-account kan aanmaken.

Had dit op 23 juli doorgegeven aan EVA dat het niet werkte, en vandaag lukt het dus eindelijk wel.

Belgacoms molens, malen langzaam, maar uiteindelijk komt het allemaal goed...
Ik heb inderdaad ook om die reden tot nu toe geen klagen over BGC maar als je geen geduld hebt of als het heel vlot moet gaan dan ben je bij BGC aan het verkeerde adres.

In ieder geval bij mij is het tot nu toe allemaal in orde gekomen met al de perikelen die ik al gehad heb.

groetjes, Elsa

Reageer