Vraag

FON+

  • 2 July 2017
  • 5 reacties
  • 726 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3
Wat is de betekenis van fon+ en voor wat dient het, is het interessant dit te gebruiken?

mvg

5 reacties

Ik dacht ergens gelezen te hebben op prox forum dat je dan meer bandbreedte toelaat (meer gebruikers) op je bbox, maar ik vind het niet zo direct terug op hun site.
Reputatie 5
Badge +3
Inderdaad heb het ook opgezocht en vind geen info omtrent dit item, op mijn internet op myproximus staat deze gratis optie maar weet niet of zie nergens waarvoor dit dient.
Daarom vraag ik het langs deze weg.
PxTeam?
Ik heb het terug gevonden, ik had het ergens gekopieerd van op de proximus site:
"Met Fon Plus kunnen meerdere personen tegelijk gebruik maken van uw Wi-Fi Fon Spot.
Door meer bandbreedte ter beschikking te stellen en wordt het aantal simultane surfers uitgebreid tot 10 gebruikers."
Reputatie 5
Badge +3
Juist, heb dit nu ook gevonden op he Franstalig Px forum.
Toch bedankt voor uw opzoeking.
collegiale groeten,
Janick
Reputatie 5
Badge +3
Paar keer gebeld naar de klantendienst, blijkbaar vielen ze uit de lucht, wisten niet wat FON+ betekent??
Op MyProximus bij internet maxi staat er een on/off optie bij die fon+
ik heb dit vorige week per ongeluk ingeschakeld, wil dit nu vandaag terug uitschakelen...na 3 pogingen nog altijd niet gelukt! Zal wel niet zoveel uitmaken of dit nu aan of uit ligt, maar je hebt wel de keuze om dit aan te passen!

mvg

Reageer