Beste,
Volgens jullie installatiegids moet alvorens het insteken van de gele internet-kabel het lampje @ (fast internet verbinding) branden. Nu vroeg ik mij af hoe het komt dat dit (na een hele dag wachten) niet brandt. Enig idee? Het lampje DSL en Wifi branden wel continu. Graag een antwoord.
Groeten,
Martijn
Fast internet verbinding
Bladzijde 3 / 3
Voor het internet was had hij Full-ADSL.
De test zegt:
De test zegt:
Resultaat van de beschikbaarheidstest
Product | Belgacom TV |
Lijnnummer | *** |
Status | Beschikbaar |
Maximaal aantal tv's | 2 |
Beschikbaar | |
Maximaal aantal tv's in hd | 2 |
• 2 tv's waarvan 2 in HD (16,5/2 profiel)
Dus zullen ze hem op VDSL2 aansluiten en zal hij een 16,5 / 2 profiel krijgen.
Normaal geven ze dan een datum op wanneer de overschakeling op VDSL2 gaat gebeuren.
Ondertussen kan je de bbox2 al gebruiken op ADSL (hij is adsl compatible) tot de daadwerkelijke overschakeling op vdsl2 gebeurd.(dus met zelfde login en paswoord als vroeger)
Eigenlijk weet ik niet wat full-Adsl is. Is dit dan een Pro abonnement
Dus zullen ze hem op VDSL2 aansluiten en zal hij een 16,5 / 2 profiel krijgen.
Normaal geven ze dan een datum op wanneer de overschakeling op VDSL2 gaat gebeuren.
Ondertussen kan je de bbox2 al gebruiken op ADSL (hij is adsl compatible) tot de daadwerkelijke overschakeling op vdsl2 gebeurd.(dus met zelfde login en paswoord als vroeger)
Eigenlijk weet ik niet wat full-Adsl is. Is dit dan een Pro abonnement
En nu? Hoe komt het dat de pc zelf nog niet op internet kan?
Normaal zal via ZTC (zero touch control) de modem de login gegevens automatisch invoer maar het valt soms voor dat dit niet automatich gebeurt en dat je dit zelf moet invoeren in de bbox2.
Daarom zou je met een pc of laptop aangesloten met netwerkkabel aan de PC1 poort eens moeten kunnen surfen naar http://192.168.1.1 en kijken of die gegevens ingevuld zijn .
Daarom zou je met een pc of laptop aangesloten met netwerkkabel aan de PC1 poort eens moeten kunnen surfen naar http://192.168.1.1 en kijken of die gegevens ingevuld zijn .
Een andere pc of laptop dan de hunne?
Normaal moet het ook gaan met de hunne natuurlijk. Hebben ze dan vroeger op de oude modem met hun pc gaan kijken in de webinterface van de oude modem of lukte dat vroeger ook niet ?
Geen idee :)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.