Skip to main content
Dossier : 12992981

Toen ik internet en belgacom TV wou aansluiten lukte dit niet omdat het signaal op het fakturatieadres werd gestuurd. Belgacom heeft dit rechtgezet. Maar na deze rechtzetting sturen ze de fakturen naar het adres van ons vakantiehuisje, en gebruiken ze hiervoor zelfs een verkeerd adres.

Verleden weekend hadden we geen aansluiting meer. Toen we belden melden ze ons doodleuk dat ze zich inderdaad vergist hebben en dat ze ons afgesloten hebben omdat we niet betaalden. Ze kunnen ons ook niet direkt aansluiten omdat onze nummer reeds aan iemand anders gegeven is.

De helpdesk kan mij wel melden dat er "iemand" mee bezig is, dat het pas na het weekend in orde gaat zijn. Ze kunnen mij niet zeggen waarom het vandaag niet in orde kan gebracht worden en ze kunnen die "iemand" ook niet aan de lijn geven. Ik dacht dit weekend van aan zee voort te werken maar dit gaat dus niet lukken.

Ik heb zelf ook een zaak, indien ik zo zou werken zou ik niet veel klanten overhouden.

das omdat belgacom die situatie wel al eens op nieuw kan gebruikt hebben of toch delen er van.

Reageer