Factuurfout Belgacom TV

  • 29 August 2012
  • 4 reacties
  • 102 Bekeken

Ik heb een 4 tot 5 maanden geleden overgestapt op Belgacom TV, bij het moment van overstap heb ik een Belgacom Pack gekozen die bevatte telefonie + internet + Belgacom TV(1 decoder). Als supplement heb ik nog een decoder gehuurd voor mijn tweede televisie.

Nu dat ik mijn factuur heb ontvangen, wordt er mij de huur van 3 decoders aangerekend. (1 maal in de pack en 2 apart)

De applicatie om via e-services je factuur te betwisten kan ik hier bij niet gebruiken omdat de applicatie mij niet toe laat de waarde van 0 te geven als nieuwe waarde.

Wat moet ik nu doen?

4 reacties

Reputatie 1
Badge
Bel eens naar 0800-22800, de helpdesk van Belgacom. Daar zal men je zeker kunnen helpen. Zoniet, post dan hier terug in het forum.


Mvg
anders best ook eens een privé bericht sturen naar Eva van BGC en
eventueel de link naar je bovenstaande post meesturen: ( http://community.belgacom.be/posts/e1a859537a )












⚫ Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door
http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blankhttp://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank
en zoveel mogelijk klantgegevens door te spelen.
(b.v.b. naam, klantnr., tel.nr., contractnr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.)

Groetjes, Elsa
Een prive bericht sturen naar Eva heeft mijn probleem opgelost.

Bedankt voor de hulp.
Badge
Beste Gaetan,

Zonet een nieuw onderwerp geplaatst lees dit gerust ook eens denkende aan de toekomst WANT 1 probleempje zal het meestal niet zijn over jaren.


Goede avond,

RHX

Reageer