Ik heb een 4 tot 5 maanden geleden overgestapt op Belgacom TV, bij het moment van overstap heb ik een Belgacom Pack gekozen die bevatte telefonie + internet + Belgacom TV(1 decoder). Als supplement heb ik nog een decoder gehuurd voor mijn tweede televisie.
Nu dat ik mijn factuur heb ontvangen, wordt er mij de huur van 3 decoders aangerekend. (1 maal in de pack en 2 apart)
De applicatie om via e-services je factuur te betwisten kan ik hier bij niet gebruiken omdat de applicatie mij niet toe laat de waarde van 0 te geven als nieuwe waarde.
Wat moet ik nu doen?
Bel eens naar 0800-22800, de helpdesk van Belgacom. Daar zal men je zeker kunnen helpen. Zoniet, post dan hier terug in het forum.
Mvg
Mvg
anders best ook eens een privé bericht sturen naar Eva van BGC en
eventueel de link naar je bovenstaande post meesturen: ( http://community.belgacom.be/posts/e1a859537a )
Groetjes, Elsa
eventueel de link naar je bovenstaande post meesturen: ( http://community.belgacom.be/posts/e1a859537a )
☞ | ⚫ Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blankhttp://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank en zoveel mogelijk klantgegevens door te spelen. (b.v.b. naam, klantnr., tel.nr., contractnr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.) | ⚫ |
Groetjes, Elsa
Een prive bericht sturen naar Eva heeft mijn probleem opgelost.
Bedankt voor de hulp.
Bedankt voor de hulp.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.