Beantwoord

Factuur van 250 EUR!!!

  • 14 September 2017
  • 7 reacties
  • 464 Bekeken

Ik weet echt niet hoe jullie bedrijf blijft draaien! Ik wou niet van provider veranderen en bij Belgacom blijven. Long story short: eerste twee maanden van het jaar geen internet en tv door jullie incompetente diensten en nu krijg ik plots een factuur van 200 euro voor een decoder die ik NIET HEB GEKREGEN!!!
Ik weet ECHT niet hoe jullie nog niet aangeklaagd zijn, echt een bende dieven!
Ik zou dit zsm rechtegezet willen zien!!
icon

Beste antwoord door Joel M 13 October 2017, 14:35

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Kim,

Ik heb de nodige rechtzetting gedaan via 6793637066, bedrag 149EUR.

Groetjes,

Joël
Reputatie 6
Badge +3
Dag Kim, Volgens onze gegevens had je 2 decoders. Één is binnengeleverd op op 18 juli ll, de andere zou op 1 februari geactiveerd zijn en staat nog steeds actief. Klopt het dat jij nog 1 decoder in huis hebt ? Groeten Jan
Omdat hier dus ook geen bericht komt en OOK niet in privébericht, ben ik maar weer tijd aan het verdoen met het bellen naar jullie INCOMPETENTE 'klantendienst'. Interessant: eerst kondigt ze aan dat er 2 tot 5 minuten wachttijd is en intussen ben ik 10 minuten aan het wachten. Dit is echt ONTOELAATBAAR!!!!
Nu al 20 minuten aan het wachten. Intussen ook mijn domiciliëring opgezegd want dieven als jullie zorgen ervoor dat mensen niet meer met domiciliëring willen werken!
Intussen nog ALTIJD aan het wachten dus al VEERTIG minuten!!!!
Dus ik krijg ook al geen reactie hier. Intussen naar de winkel geweest mijn decoder enz. teruggegeven. Ik betaal de factuur NIET en jullie geven de klanten ook geen enkele simpele manier om zaken te betwisten, ik doe het bij deze dus hier en alle eventuele invorderingskosten zijn voor jullie. Het is schandalig gewoonweg.
Ik heb de decoder vorige week binnengebracht met handtekening en al dus daar kunnen jullie ook niet meer mee afkomen. Ik heb het ontvangstbewijs mocht het jullie (eindelijk) interesseren. Ik hoop dat de factuur aangepast is want ik betaal GEEN EURO meer dan dat ik moet betalen!!! En al zeker geen kosten voor laattijdige betaling!!!!

Reageer