Factuur te laat betaald, telefoneren niet meer mogelijk voor gans het gezin.

  • 11 January 2017
  • 0 reacties
  • 463 Bekeken

Ik ben al meer dan 20 jaar klant bij Proximus, Elke factuur is op tijd betaald geweest.
Verleden maand factuur niet gekregen, krijg aanmaning om binnen de 2 dagen factuur te betalen.
Bel naar Proximus om duplicaat op te vragen.
Krijg die vrijdag, maandag betaal ik, de maandag blokkeren ze gewoon mijn telefoonverkeer. Ik ben zelfstandige en de telefoon is belangrijk.
Hier maakt Proximus een zeer grote fout, 1 verwittiging en binnen 2 dagen niet betaald is geen telefoon meer, goed bezig. Kijk eens naar het verleden van uw klanten, voor alles is er soms wel een oorzaak, bij mij omdat ik de factuur niet gekregen had.
Heb deze morgen gebeld met een Proximusmedewerker en hij kon niet opnieuw activeren, nochtans hij wel zag dat de factuur betaald is.
Bij deze zeg ik vaarwel aan Proximus, Alles wordt overgezet naar Telenet.

0 reacties

Geen reactie

Reageer